![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier een zeer apart setje ATS Cup repro's te koop. Je ziet ze erg weinig, ikzelf heb zelfs nog nooit een 2e set gezien in deze maten. Ik ga ze zelf voorlopig toch niet gebruiken, vandaar dat ik ze te koop aanbied.
De velgen zijn wel aan een goeie opknapbeurt toe. Ze hebben wat kleine schade aan de randen en corrosieplekken. Het lakwerk is niet heel erg mooi, en er mist een naafdopje. Officieel horen er deksels in, maar die zijn er niet bij. Persoonlijk vind ik ze open ook leuker, zodat ze meer de ATS-look hebben. De banden die er omheen zitten zijn af. De velgen zijn verder wel gewoon recht en zijn met een beetje aandacht heb je een mooi setje en zeker ook iets aparts! De maten zijn 7x16, et24. Steek 4x100 uiteraard. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Onder de Cordoba, met 195/45/16 Vraagprijs is 175 euro of een goed bod. Reageren kan via pb of: email: marcovrang@hotmail.com telefoon: 06 15 94 47 40
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 19-08-2011 at 14:34. |
|
||||
|
||||
![]() Heb volgens mij dezelfde.. Denk ik :P http://www.plaatjesupload.nl/bekijk...2447260-910.jpg
|
||||
|
||||
![]() nope zijn anders.spaakvorm en bevestiging naafkap mist.
|
||||
|
||||
![]() Randen zijn minder breed en die zijn een inch kleiner...
|
||||
|
||||
![]() Zijn vandaag verkocht en opgehaald, dus deze mag op slot
![]()