![]() |
|
|||
|
|||
![]() Als ze dit zien word je direct aangehouden. Zo niet, dan moesten ze toch iets verdomds beters te doen hebben want dit is gegarandeerd cashen voor ze
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je bent wel heel optimistisch!! ik denk dat ze je alsnog een boete geven! bij een 18.2 doen ze al moeilijk. En bij een zelf gemaakt nummerbordje al helemaal ! Maar dan nog, het kost je iets als je anders dan de rest wil zijn! |
|
|||
|
|||
![]() wat ik me dan afvraagt, mag hij dan wel voor het raam?
![]() Of mag dat ook al niet!
|
||||
|
||||
![]() Ik vind 't niet mooi, en ook niet erg slim, Salih.
![]() Maar dat is met de meeste dingen die we verbouwen op de een of andere manier wel zo. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha idd Chris, ik denk dat ik maar 2 zuignappen ga kopen, en dan op het NL bord monteren en iedere keer ik wegga op de voorruit monteer
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik ben er toch zelf ook niet mee eens, hij gaat er gewoon weer af!
leg hem wel voor neer, mochten ze mij aanhouden zorg ik gewoon dat ik wat boutjes en moertjes bij me heb! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja... je moet toch wat proberen he!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
+1 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
+2 want hij gaat er van de weekend weer af! ![]() ga wel zonder rijden (gewoon voor duidelijk neerleggen!) zaterdag wordt de auto uitgelijnd, 1 wiel staat net te ver naar buiten! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb op de audi voorop een us formaatje en achterop zo'n grote broodplank,nog geen trammelant mee gehad totnogtoe....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik wil al zeggen Gerben, klopt het even af! ![]() Ik haal er zaterdag pas af na het uitlijnen, dus ben benieuwd of ze er op reageren! ![]() Klote RDW, die willen niemand ongekeurde 18.2 borden laten verkopen als het dus niet op het kentekenbewijs sta! ![]() Nu kun je alleen nog via sommige sites kopen kost je 24 euro, terwijl ik bij mij eigen op het werk voor nog geen 7 euro klaar was geweest! ![]() ik ben al helemaal geen centendouwer (netjes gezegd! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb er vorig jaar nog een paar besteld voor mensen van hier,toen kon ik ze nog krijgen voor 15euro.
[als iemand dit leest die zo'n plaatje bij me heeft gekocht,ja ik heb er 2,50 op verdiend] ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het ook een beetje raar uitzien, ik denk dat je minder aandacht trekt met jouw originele plaat onder de voorruit
![]()
|
|||
|
|||
![]() @ Gerben: Ja vorig jaar lukte het nog wel maar nu niet meer!
![]() ![]() @ Nigel : Ja idd, dus gaat dat ook gebeuren. Komt helemaal goed! ![]()