![]() |
#821
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Altijd ter plekke gaan zien, want op de foto ziet het er meestal beter uit dan het werkelijk is! Voor dergelijke veilingen is er altijd wel een kijkdag vastgelegd. (ervaring ![]() |
#822
|
||||
|
||||
![]() Nog even een update van vanavond.
De voor ruit ontwaseming moest nog aangesloten worden. Ik heb hier voor het mondstuk wat je hieronder ziet van het golf 4 kachelhuis moeten aan passen. Heb er eerst een stuk moeten afzagen en dan een rubberen strip vast geschroefd aan het mondstuk. Deze word weer verbonden aan het mondstuk in het dashboard. Hier het mondstuk met de rubberen strip. ![]() En hier is ie al gedeeltelijk gemonteerd, daarna heeft de auto vanavond zo'n 3 kwartier stationair gedraaid en de verwarming werkt top ![]() ![]() Wat me vanavond wel op viel dat na drie kwartier stationair draaien de koelvin nog niet aan ging. Nu bleef de temperatuur ook constant op 90 graden dus hij had ook nog geen reden om aan te slaan. Maar had gehoopt dat ie aan sprong want dan weet ik zeker dat alles oke is.
__________________
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info |
#823
|
||||
|
||||
![]() Morgenavond komt wel goed Branko, ik doe je morgen in de loop van de middag wel even een sms, hoe laat het morgen ongeveer word.
__________________
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) |
#824
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goed hoor dan hoor ik het wel van je, als je wil mag je dan wel even kijken naar dat rechter beugeltje om het dashboard vast te zetten. En zo'n lucht roostertje met lamellen. Groet Branko
__________________
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info |
#825
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was het maar waar... het is 16% en daar moet je ook nog btw over betalen + 19% btw over het geboden bedrag. Er komt in totaal dus ongeveer 40% bij op... |
#826
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Valt dan mee, want in BE is het meestal 17% veilingskosten en daarbovenop 21% BTW -.- |
#827
|
||||
|
||||
![]() Niet om het een of ander; 17 + 21 = 38%
En in Nederland 16 + 19 = 35% Dus zo erg valt dat niet mee.
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#828
|
||||
|
||||
![]() mooi sommetje maar zo werkt dat niet
![]() Je bedrag is 100% 100% keer 1,16 veilingkosten = 116% 116% keer 1,19 btw = 138,04 % dus er komt idd bijna 40% bij. In belgie heb je dan 100% x 1,17 = 117% 117% keer 1,21 btw = 141,57% dus 41,57 % in totaal
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor ![]() Daily: Passat variant GTE - JD Engineered ![]() |
#829
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
#830
|
||||
|
||||
![]() Vanavond weer eens deze auto bekeken in het echt.
![]() ![]() En het was ook weer gezellig Branko. ![]() ![]() En hij zit perfect. De motor loopt ook zeer mooi. Mooi dat ik je nog even aan een paar kleine dingetjes die je zocht kon helpen.
__________________
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) |
#831
|
||||
|
||||
![]() Ow sorry, realiseerde me niet zo snel dat het een project topic was gisteravond
![]() ![]() Project is gewoon super, vooral alle techniek die mee omgebouwd wordt ![]() ![]() Hoop hem nog een keer in het echt te spotten ![]()
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor ![]() Daily: Passat variant GTE - JD Engineered ![]() |
#832
|
||||
|
||||
![]() Was idd gezellig gisteren René, en nog bedankt voor de onderdelen.
Die halve fles jachtbitter heeft er voor gezorgd dat ik direct in slaap ben gevallen toen ik naar bed ging ![]()
__________________
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info |
#833
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat idee had ik al toen ik onderweg was naar huis. ![]() ![]()
__________________
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) |
#834
|
||||
|
||||
![]() Even buiten alle techniek om (knap staaltje werk) vind ik de looks ook super buitenom.
Mooie kleur en die Ronal's staan er super onder !!!
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#835
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor het compliment. Ik had eerst BBS Rm velgen maar vond deze zelf ook zo gaaf, en dacht die moeten het maar worden. Toen heb ik besloten om de rm's maar weer te verkopen. En de kleur vond ik in het begin maar niks, begin er steeds meer aan te wennen. Ik vond het toch het mooist om de originele kleur op de auto te houden. Al wou ik hem eerst miami blauw laten spuiten, achteraf natuurlijk geen spijt want mijn andere 74er is al miami blauw. ![]() Een foto op het forum van een super gave marino gele heeft me toch doen besluiten voor de originele kleur te gaan.
__________________
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info |
#836
|
||||
|
||||
![]() Even een vraagje
Ik heb vandaag de kachel afgedekt met een kunststof plaat van 1.5mm dik, deze is weer bekleed met vloerbedekking. Het zit er allemaal goed aan maar het valt wel erg op vind ik zelf. Nu kan ik niet zo heel veel bedenken om het minder te laten opvallen. Want de plaat kan niet verder naar het schutbord toe omdat het kachelhuis er direct achter zit. ![]() Nu zat ik te denken wat als ik nu een kniebalk zal gaan plaatsen. Dit zal het waarschijnlijk wat minder laten opvallen. En volgens mij is het ook wel handig want je kunt er ook wat op leggen. Ik weet dat ze ook in swallowtails hebben gezeten. Maar welke kniebalk moet ik dan hebben. Passen die van een cabrio ook of zit er weer verschil in kniebalk betreft oud en nieuw type dashboard?
__________________
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info |
#837
|
||||
|
||||
![]() Blijkbaar niemand die me even kan helpen met een kniebalk?
Dacht dat ik hier op het goede forum zat maar niemand kan me hier mee helpen blijkbaar ![]() Zal er direct ook maar eens weer een update geven. Heb rigoureuze dingen met het binnenscherm moeten doen ![]() Dit was nodig om frisse lucht toevoer naar het kachelhuis te transporteren. Ik heb twee gaten in het binnenscherm gemaakt en daar flexibel U-profiel in gedaan ter bescherming van het plaatwerk. Als je goed kijkt zie je de twee gaten met het profiel er in. 1 bij de parafaan en 1 bij de koplamp: ![]() Hieronder zie je wat er uiteindelijk in moet komen. De zwarte ringen om de pvc buizen zijn vandaag weer op mijn werk gemaakt. Dit maakt dat de buis perfect in het gat past: ![]() En hier hoe het uiteindelijk is geworden, de buis zit straks grotendeels tussen het binnen en het buitenscherm in. ![]() En van de andere kant gezien: ![]() De parafaan bak word straks in zijn geheel afgedekt en het is de bedoeling dat daar geen water of wat dan ook bij kan komen. Ik moet dus om wat frisse lucht in de auto te krijgen op deze manier zorgen dat dat dan ook werkelijk gebeurd. Je ziet dus straks alleen dat kleine gedeelte bij de rechter koplamp.
__________________
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info |
#838
|
||||
|
||||
![]() Ik ben met mijn cabrio bezig, en heb het complete interieur eruit liggen!
Je mag die van mij wel even lenen, om te proberen. Ik heb ook nog een spucknapf stuurtje liggen voor onderdelen mocht je intresse hebben. Groetjes van Jeroen |
#839
|
||||
|
||||
![]() Heb veel respect voor het bouwen van deze auto,maar moet toch even zeggen dat de oplossingen met de kachel niet de mijne zouden zijn.
Maar blijft verder een mooi project die zijn einde beloopt! ![]()
__________________
Murdock...I love when a plan comes together |
#840
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had het ook wel anders gewild maar had geen keuze. Er zit allerlei elektronica in de parafaan en ik wil daar gewoon geen water in hebben. Plus dat het ook een zwakke plek is van de mk1 ivm roest. Het rooster in de motorkap krijgt straks een heel dun bakje er onder die ik nog ga frezen en hier word een slang op aan gesloten zodat het water niet in de parafaan komt. Maar omdat de parafaan af gesloten word en ik toch frisse lucht in de auto wil hebben is dit de enige oplossing. Ik had hem ook rechtdoor kunnen trekken dwars door de parafaan bak heen aan de voorkant. Maar dan zie je de hele buis in het motor ruim en dat was ook geen porum. Daarbij zie het maar eens voor elkaar te krijgen alles in dat kleine motor ruim te proppen met die airco bende er allemaal bij ![]()
__________________
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info |