![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha, ja, was niet mijn auto, maar 't meisje kreeg de auto niet ingeparkeerd, dus hebben effe van plaats gewisseld. ![]() Ik weet nog steeds niet zeker wat 't voor iets is trouwens, dacht eerst Daihatsu, maar Alto kan inderdaad ook. Zal me voorlopig nog wel effe moeten laten chaufferen ben ik bang. ![]() Quote:
Nee, daar kom je wel makkelijk binnen. Dit was de parking boven het overdenkt complex in centrum-Roermond. Wat 'n hel van 'n helling heeft dat ding! ![]() Hoe 't met de gefrituurde kip zit weet ik niet, ik vreet dat spul nie. ![]() In Heerlen langs de snelweg zit er trouwens wel nog steeds ene, tegenover de Ikea. Daar kom je langs als je weer naar huis gaat. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag bij Hardegarijp een lage mk2 nevada beige
![]()
Moai sûnder wjergea binne de Wâlden: smûk skaadzjend beamtegrien oeral yn it rûn ![]() ![]() Last edited by FEMME : 20-02-2011 at 22:38. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die in Heerlen kan ik inmiddels met mijn ogen dicht vinden ![]() Dat ding in het centrum ben ik nog niet geweest, en zo te lezen kan ik dat beter zo houden!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die helling daar gaat een beetje hetzelfde als die van de nieuwe parking van de Ikea in Heerlen. 30 graden omhoog, en vervolgens weer zonder vloeiende overgang een vlakke weg, en dan weer op dezelfde manier naar een helling van 30 procent. Zelfs normale auto's hebben het daar soms moeilijk volgens mij. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja inderdaad ![]() Ik was al aan t denken hoe je met een lage mk2 daar netjes omhoog moet komen. Dat was inderdaad vorige week met koopzondag ja. Ik was samen met de vriendin en nog een maat en zijn vriendin en zijn rooie 145 ![]() @Ebut. Je bedoelt denk ik de KFC bij de mediamarkt(retailpark). Volgens mij was die wel klaar ja. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, dat is naar, dat is met de uitrit van dat retailpark ook zo. Scherp omhoog en dan vlak... schraap ![]() Quote:
Die bedoel ik inderdaad ja, fijne locatie, zo af en op de snelweg, ben er een paar keer geweest, leuk ding. En bedankt, weten jullie meteen waar ik volgende keer te spotten ben ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wachten op een opening, en dan meteen de hele breedte van de rijbaan innemen om dwars naar boven, en later weer naar beneden, te zig-zaggen. ![]() Kerel in een BMW die me bij het naar buitenruiden tegenmoet kwam gaf me nog een duimpje omhoog en lachte effe. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag Gerk (Beetlefreak) op de A7 vlakbij Drachten in de witte Bora!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zekers dat was ik ![]() Jij was in de bora ![]() Was super mooi weer dus lekker blokje om . |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Wat glimmen die wielen van jou!
|
||||
|
||||
![]() Haha, mooi hè
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zojuist om 17.05uur.
Gerben in de blauwe Bora. Was ter hoogte van het spoor in Veenwouden. |
|
||||
|
||||
![]() Gister volgens mij de ex-mk1 cabrio van edelweiss_gti in Stein
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Bekende van hier? Stond week terug in Heerlen bij het coat bedrijf. Zag er wel leuk uit
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond op de pleijroute (Arnhem), een standaard jetta 2 maar wel laag en een sticker van vwteam arnhem en kenteken ST-86-**.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een witte T4 met caravelle neus, we reden allebei elkaar tegemoet bij het spoor in veenwouden. |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen om 06:35 /06:40 uur op de A58 richting Tilburg thv Bavel/Gilze een donkergroene Golf 3 variant met donkere velgen (zou Niels kunnen zijn), wat verlaging en US knippers (werden trouwens wel echt heel erg zwak toen je richting aangaf)
(ik was non-vw in een Volvo V40) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was ik niet, toen stapte ik net m'n bed uit ![]()