![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey heb nu mijn golfje mk2 zo ver als af behalve dat hij nog is mooi in de lak gezet moet worden..
alle deukjes eruit het roest wat er toch ergens mischien beetje zit weg halen.. wat waren jullie ongeveer kwijt of wat raden jullie aan.. het is de edition one donker paars kleur en zo gaat hij ook weer worden.. ben nu druk aan het sparen maar van de zomer moet het toch echt gaan gebeuren.. iemand mischien ook een leuk adresje..? liefst omgeving zeeland/brabant groetjes maurice |
|
||||
|
||||
![]() Met €2500 kom je een eind bij een een professioneel bedrijf.. Bij een beun betaal je rond de 500 a 600 euro
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en dan word ie overgeblabberd met histor zeker .......... ![]() Die 500 ben je alleen aan materiaal al kwijt , en dan moet ie nog worden strakgemaakt , in de grondlak ,mankeerd altijd wel iets aan zo'n auto ,dan nog alles nalopen en schuren , inplakken en spuiten , reken maar uit ........
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat 1500 a 2000 bij een beun realistischer is.
Wat het kost bij een prof wil ik niet eens weten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() een maat van me heeft zijn toyota celica laten spuiten weer helemaal in de originele kleur, bij een schade bedrijf, hoefde zelf niks te doen, auto werd door hun gedemonteerd, ramen en rubbers eruit bumpers eraf noem maar op, daar strak gemaakt en gespoten. zeer net en mooi resultaat kosten 1800 euro met bon.
over 3 weken gaat mijn polo daarheen, heb roest aan de dorpels, 2 flinke roestplakken aan de bovenspijl van de passagiers deur, dorpel wordt een nieuw stuk ingelast, deur wordt strak gemaakt, alles opnieuw spuiten zou me dan gewoon met bon 200 euro kosten. is geen duur bedrijf en levert goed werk
|
||||
|
||||
![]() voor de een is een mooi resultaat voldoende maar voor de ander niet he.
maar 1800,-- is niet duur maar het hangt er wel vanaf hoe het gemaakt is want daar zit veel verschil in al zie je dat in het begin niet |
|
|||
|
|||
![]() jah precies.. maar ik zou ongeveer moeten rekenen tussen de 1800 en de 2500 toch zeker voor een minimaal resultaat.. wil het best bij een beun laten doen maar dan wel goed.. liever ietsje meer betalen en zeker zijn dat het goed is en niet dat ik over 4 jaar weer roest zie en de lak overal breekt enzo:P iemand toevallig nog een adres in zeeland brabant zuidholland mis...
|
|
|||
|
|||
![]() zat zelf trouwens al aan een max van 2000 te rekenen.. maar een 2500 moet ook nog wel lukken...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je moet zorgen dat je vriendjes wordt met een spuiter en dat ie hem tussendoor kan pakken ofzo. Dan kan het goedkoop maar toch goed. Als het ergens in een boerenschuur gebeurd voor 1000 eu zit je na een aantal jaren met lelijke lak!
|
|||
|
|||
![]() Met 2000 euro moet je toch een eind komen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vriendjes worden om er zelf wijzer van te worden.... ![]() Echt dé reden dat ik geen klusjes aan neem buiten mn werk om..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha! die trappen daar idd wel in! |
|
||||
|
||||
![]() ik werk zelf bij een spuiterij en een collega van mij wil mijn jetta voor me spuiten in ze eige vrije uren vrienden prijsje dat hij er niks aan verdiend haal ik em zelf uit elkaar kost t al 1500 (wel met onwijs goede kwaliteit en garantie) auto wordt eerst in de afbijt gezet dan geplamuurd in de primer dan spuitpolyester en dan nat-in-nat pespoten.
|
|
|||
|
|||
![]() ik bedoel meer...als je een kennis in de business hebt kan het altijd geschikt! En mss kun jij hem ergens mee van dienst zijn. De jongens uit hallum zijn een goed voorbeeld van deze ruilhandel! Is toch juist mooi!
|
||||
|
||||
![]() In 2003 zo'n 2600 euro voor spuitwerk buitenkant + sponningen van een auto.
Dan zelf demontage en montage van ruiten, bumpers, lampen, daklijsten, rubbers etc. Spuiter nam het rollend casco vanaf daar over, dus inclusief schuren, voorwerk, laswerk, plamuur, primer etc. Als het nu 8 jaar later nog steeds voor dat bedrag kan zou me dat erg meevallen, ken genoeg mensen die later 3500-5000 euro kwijt waren, uiteraard wel met bijbehorend (bijna) subliem resultaat.
Owned VAG cars and their colours: Seat Ibiza 2.0 GTI 2001-2006 VW Golf MK3 2.8 VR6 2006 VW Jetta MK1 1.5 2006-2007 VW Corrado 2.9 VR6 2007 VW Golf MK2 1.6 2007-2008 VW Golf MK2 1.8 G60 2008-2009 Last edited by kiwi-gti : 02-02-2011 at 16:18. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je krijgt er wel wat voor terug Chris ![]()