![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zou mooi zijn als het er op 1 Mei qua Golf Rallye's iig zo ongeveer uit komt te zien
![]() ![]() ![]() Moet lukken toch..... ![]() we waren toch al aardig op weg in het oude topic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() we gaan er voor en als het weer een beetje meezit kan de dag niet meer stuk
![]() gr pieter. |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe ''fliegert''
![]() ![]() klik hier voor de grote versie ![]() Bij deze wil ik de sponsors ook alvast bedanken ![]() www.reclamedoeken.nu www.impregneerbedrijf.nl www.dakcoating-friesland.nl www.ruudsvwshop.com www.perfektpak.com www.vandenbrug.nl/ Last edited by Geditionone : 01-02-2011 at 19:28. |
|
||||
|
||||
![]() Toppie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice flyer dude.......
|
||||
|
||||
![]() goed geregeld guido
![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaat wel goed komen zo te zien ik kom ook wel ff
![]() en voor die vette friese gehaktballen kan ik slagerij smit uit ternaard aanraden de beste bal van nederland vorig jaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() we kunnen er eventueel een gehakbalvreet festijn.....wedstrijd bij gaan houden voor de liefhebbers en de hoofdprijs word dan 10 kg gehakt
![]() gr pieter. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan weet ik de winnaar al ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die mag niet meedoen is van de organisatie he.
![]() dus dan word hij maar scheidsrechter had ik bedacht ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Organisatie is uitgesloten van deelname idd ![]() Ik zal even een shirt,en een gele en rode kaart voor jou bestellen Pieter ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik hoop er ook bij te zijn met de rallye ![]() het is een stukje rijden uit zeeland,maar heb er zin in ![]() m.v.g |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Helemaal TOP Arjaan! ![]() en denk dat jou Rallye het helemaal niet erg vind hoor om dit stukje even te rijden ![]() ![]() Is toch ook een genot om zo'n lange rit in zo'n mooie Rallye te rijden..... ![]() Ik zie je graag verschijnen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() he arjan heb je al wat fotos van je rallye we zijn nieuwschierig
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hierbij Pieter: Leuke aanwinst op de meeting ![]() In zulke zetels hou jij het wel uit Arjaan om even naar Friesland te rijden ![]() En als het goed is hebben we alle uitgebrachte Golf Rallye kleuren aanwezig ![]() ![]() Wel leuk misschien als iedereen weer even een foto van zijn Rallye en/of ''Edition'' upload in dit topic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De mijne
![]() ![]() Grtjs piet |
|
||||
|
||||
![]() ik kom met deze....het was bijna een schuurvonst
even een pika voor de wasbeurt ![]() en na de wasbeurt,nu nog even poetsen en klaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En ik kom langs met mijn Edition Blue...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en deze neem ik ook mee.
![]() gr pieter. |
|
||||
|
||||
![]() Ik kom denk ik ook met mijn 16V (special edition