![]() |
|
||||
|
||||
![]() [PS: nog iemand een antwoord op mijn gordel vraag van de vorige pagina?[/QUOTE]
![]() bij de blauwe pijl, zit schroefdraad in de koker balk. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb op die plek geen schroefdraad zitten.
Maar iets verder naar de achterbank. Het gedeelte wat de gordel oprolt zit strak tegen de plaat die omhoog loopt waar je als het ware je hak tegen aan zet als je op de achterbank zit. Er zit aan beide uiteinden van de gordel een oog om hem te bevestigen. Maar moeten beide ogen met de zelfde bout bevestigd worden? Want ik kan me dat haast niet voorstellen want dan past het niet zo mooi! Ik wou dus eigenlijk wel een foto zien van hoe het gemonteerd zit.
|
||||
|
||||
![]() Ik wou dus eigenlijk wel een foto zien van hoe het gemonteerd zit.[/QUOTE]
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kun je niet in je blauwe kijken?
|
|||
|
|||
![]() als je er niet uit komt met de diagnose draad bel me dan morge maar ff leg ik je zo uit das geen enkel probleem.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik denk zelf dat de gordelrol achter het deurpaneel zit. En het uiteinde van de gordel aan de koker...
Tenminste zo zit het bij de meeste auto's (in ieder geval bij mijn Golf mk2 en Cordoba mk3). |
|
||||
|
||||
![]() @RubenD: Ik zou niet weten waar ik hem achter het deurpaneel moet plaatsen.
Beetje onhandig als je de deur los moet doen en de gordel meeneemt ![]() @Tiefleger: Hey Rene ik had al eerder gezegd dat mijn blauwe swallowtail alleen maar heupgordels heeft ![]() @Golf1GTI83: Bedankt voor de afbeelding ik zie nu in ieder geval dat ze niet achter elkaar bevestigd zijn. Maar omdat ik het nu nog niet weet zie hier twee foto's. Hier zie je het gat in de kokerbalk die verder naar achter zit als de rode gti die je iets verder naar boven ziet. ![]() Hier vanaf een afstand, nu zie je ook de gordel rol en de andere bevestiging op de foto. ![]() Maar waar moet nu die gordel rol zitten? Het andere uiteinde moet dus aan de kokerbalk maar die rol kan ik niet plaatsen ![]() @PewiVWTeam: Hey Stefan ik ga morgen misschien nog wel even verder met de diagnose. Ik moet eerst nog even mijn zusje's Golf 4 voorzien van cv met ab. Dit gaat nog wel even wat tijd in beslag nemen dus hoop nog even wat te kunnen proberen. Ik laat het nog wel even weten mocht ik er niet uit komen bel ik je nog even ![]()
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 28-01-2011 at 23:40. |
|
|||
|
|||
![]() die gordelrol hoort toch achter het achterpaneel? Maar een Swallowtail zal die voorbereiding niet hebben denk ik.
en zo kan het ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah oke nu daagt me die gordel ook wel weer, volgens mij had de post golf toch ook zoiets? Maar goed dan moet ik dus zelf iets proberen te maken. Kan iemand me dan een foto van hun 76 tot 80er golf gordel maken zodat ik een idee hebt hoe het ongeveer hoort te zitten. Misschien dat in deze ook gewoon een heupgordel heeft gezeten ![]() En dat wil ik hier absoluut niet in hebben, deze golfjes zijn al niet al te veilig dus een driepuntsgordel is geen overbodige. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Anders mag je morgen wel even bij mij in de hal kijken, volgens mij zit er in de 77' en 79' nog gordels.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik bel je nog even, als ik nog tijd over heb kom ik wel even naar je halletje toe! Het word dan wel wat later in de middag.
|
|||
|
|||
![]() Heb even een foto geupload van mijn mk1 gordel bevestiging
![]() in dat vierkantje moet de rol in, die moet net achter de stoel zitten in het zijpaneel, maar als ik jou foto's zie dan heb je die niet?! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee branko de swallowtail heeft dit niet .die bevestiging in het binnenste panel .maar je kan het er zelf wel in maken hoor je bent handig genoeg zie ik wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij mijn '83-er zit het op deze manier:
![]()
|
||||
|
||||
![]() En bij mijn '79-er op deze manier:
![]() Is wel eens 5-deurs, maar misschien dat je er toch wel iets aan hebt...
Golf GTS '83 SOLD Last edited by Tapestaartje : 29-01-2011 at 16:45. |
|
||||
|
||||
![]() mijn 80'er heeft de gordels ook ook op deze manier zitten.
is ook een 3 deurs. ![]() ik kan je er woensdag eventueel wel mee helpen Last edited by vwcrazy : 29-01-2011 at 17:26. |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet genoeg, ik heb nu de foto's gezien, waarvoor tapestaartje en sjeesbeest nog bedankt.
Ik moet er maar zelf iets op bedenken want ik heb die bevestigingen niet. Ik wil er toch wel graag een driepuntsgordel in hebben. Dus we gaan hier maar weer een creatieve oplossing voor bedenken. Iedereen bedankt voor de foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() De draad op de bouten voor de gordels is 3/8 UNF draad.
Het is jammer het hij al gesporten is anders was het misschien een mooie optie geweest om er een plaatje in te lassen met een moer op de achter kant. Heb dit zelf ook moeten doen omdat er 1tje voor achter rot was bij mij. |
|
|||
|
|||
![]() iddd mijn zwaluwstaart 19 jan 75 1500 ls had heup gordels,,,,,
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind wel een oplossing hiervoor dus het plaatje is niet echt nodig. Wil er ook niet te veel bak en braad werk van maken. Ik ben er van overtuigd dat het goed komt ![]() @Carbreaker de autosloper: Jij ook nog bedankt voor je info. Ik dacht dat het alleen bij de 74ers was.