![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
is dit niet die van Klaas Piet? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() top dat je dat allemaal ingescand hebt roadwarrior,vooral die foto,s van Baarlo zijn erg leuk om weer te zien.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb wel een foto, helaas niet helemaal toppie en met een niet compleet kenteken.Baarlo 1996. Als het deze is tenminste, maar dat zal wel reden er vast niet een bult van. Was toen ook een duitser met een blauwe golf met golfaanhanger met een tap er in. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb er op de neus bij gestaan op de rollenbank (2005 FCC) dat de motor van Marco er 353pk 335nm uit poepte. Zelfs nog op video en de uitdraai. 300,5pk aan de wielen. Jeroen is nog iets verder gekomen dan de 353. Last edited by Gti1-G60 : 21-01-2011 at 20:47. |
|
|||
|
|||
![]() Miquel zit er prachtig uit al die ''oudjes" weer eens te zien. Bedankt!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.corrado-club.nl/site/ind...wmenu=on&menu=5 http://www.eurotuner.com/featuredve...rado/index.html Zoals jij denk ik ook wel weet zijn de naar buiten gebrachte statestieken voor beide 16v g60's 342 pk voor de golf 1 en 353 pk voor de corrado in 2002. Wat marco en robert bij Roma tuning in de 3 jaar erna gedaan hebben met de motor geen idee,blijkbaar iets goeds want ze drukken er meer pk's uit. Vermoed dat ze de motor naar de zelfde setup hebben gebracht als die van Jeroens corradomotor aangezien de specs hetzelfde zijn. Zelfs op hun eigen site van roma tuning stond 342 pk voor marco's motor. Jammer genoeg bestaat de site niet meer zie ik.. Iedereen vermoed/denkt dat Jeroen er nog meer pk's heeft weten uit te persen,en de man kennende zal dat ook vast wel. Alleen is bij mijn weten nooit naar buiten gebracht door middel van een vermogensuitdraai(Jeroens geval) Dit is hetgene wat tot nu toe bij mij bekend is.. Enige aanvullingen van jouwn kant zijn meer dan welkom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Graag gedaan hoor,jouwn oude bolide staat ook veelvuldig op de foto. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Als je het kenteken wilt weten moet ik even in het fotoalbum archief duiken.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit was toch op een duitse autodag in assen toen de oude eigenaar er niet bij durfde te komen i.v.m emotionele herinnering ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jeroen had trouwens wel degelijk een vermogensuitdraai van zijn motor deze heb ik met mijn eigen ogen gezien. Durf alleen niet te zegen wat het nou precies was weet wel dat hij de 350pk voorbij was.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja was wel in Assen , René kent de oude eigenaar wel toch René ![]() ![]() hier was ie in Baarlo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is hij nog leven alberto ,en zijn er geen fotos meer van die bak van mij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vast wel ... Caddy moet ergens in Hallum staan geloof ik ,maar niet meer in deze staat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Enne, die rode Golf 3 ernaast is dat die uit Kollumerzwaag? Met die Projekt Zwo kit eromheen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt Gerk , van Jelle Greidanus VR6 5 deurs .. moet ook nog ergens rond rijden geloof ik Daar naast de rallye van ALex nonkes , ( nu van maarten uit hallum ) daar weer naast de Golf 2 G60 van Michel Veenstra ![]() Hier met de ( ik denk ) de eerste TSW venom velgen in nederland |
|
|||
|
|||
![]() moet nog wel meer foto's hebben van die auto ...ff op zoek
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt,die heb ik ook mogen aanschouwen. Daar stond die 353 pk's op die verder ook overal naar buiten gebracht werden in de blaadjes etc. Maar goed,dat was 2002.. Kan heel goed zijn,en zo is de man,dat hij na die tijd nog een aantal dingen veranderd heeft,en er meer pk's heeft weten uit te persen. Zelfde geld voor marko van roma. Zijn beide handige jongens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gti club holland terapel 99
![]() Clinton aka cal 44 ![]() ![]() Deze hangt uitvergroot in de werkplaats ![]() 16v vs 16v,alleen 1 voorzien van een g-lader.. ![]() Ik vs Abel Korte ![]() En de link.. http://s100.photobucket.com/albums/...20terapel%2099/ Last edited by vw roadwarrior : 22-01-2011 at 12:05. |