![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ha gerben!
Dat begint er goed uit te zien, goed om te horen dat je het zo grondig aanpakt en met al dat mooie nieuwe spul erbij.. Zag dat mijn laatste post ergens uit april was haha, maar ik ben nog steeds volgende! ![]() Eindresultaat word denk ik om van te smullen. Vind ook die verbreders goed staan! Is het trouwens nog gelukt om de winter elke avond te sleutelen? ![]() Good luck man!
|
||||
|
||||
![]() thanx luuk,helaas is er weinig meer aan gedaan....we hebben het gigantisch druk,veel drukker dan verwacht.maar er is hoop,binnenkort gaan we er keihard tegenaan.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gewoon dit jaar niet op zomervakantie ![]()
|
||||
|
||||
![]() ivm de verhuizing naar onze nieuwe sleutelruimte had ik de voorste naven voor de dag gehaald en voor de grap een Exip gepast.....past niet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Komt het hart tegen de remklauw aan dan? Waarom niet een spoorverbredertje er tussen dan? Kan geen kwaad en kan je mooi deze velgen houden
![]()
|
||||
|
||||
![]() ze vallen al best wel breed en om het op te lossen moet er wel een 5mm tussen,icm de door mij beoogde hoogte gaat dat geheid aanlopen.en dan moet ik achter ook weer gaan vullen,kortom,dat word niks.denk dat ik tzt maar eens die rsén van de broodman ophaal,hij doet er toch niks mee
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Best dat je geen spoorverbreders gebruikt...zeker voor een racer. Spoorverbreders samen met een bredere velg zouden je wel eens een positieve schuurstraal kunnen opleveren als je dan net iets te vlot de bocht in gaat wordt hij haast onbestuurbaar...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daarom ![]() vandaag weer wat gedaan,carosserie staat eindelijk op een stevige verrijdbare bok,zodat ik verder kan met afkrabben en laswerk.heb de fabrieks-steunpunten gebruikt,lekker stevig en kan ie er met proefmontage ook op blijven staan op een goede werkhoogte.
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig Gerben!
|
|
|||
|
|||
![]() erg goed nieuws.ook nog foto,s gemaakt.
|
|
||||
|
||||
![]() nee,in de drukte niet aan gedacht.....
![]() ben er wel achter gekomen dat in de voorste fabriekssteunen ook rottigheid zit,en dat is ook dubbel plaatwerk,dus van binnenuit niet zichtbaar....[zijn die 2 ronde busjes op de bodem,thv a stijl]maar even kijken hoe ik dat weer oplos,desnoods haal ik de steuntjes er even af om er vers blik in te zetten.maarja dat gaat voorlopig niet want daar staat ie nu op ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() goed bezig zeg!
geen halve werk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]() Wil je de spoiler van mij nog hebben? Ben van plan deze over een paar weken er van af te trekken en de originele te monteren samen met het nieuwe achterraam ![]()
|
||||
|
||||
![]() danke allemaal
![]() at chris,heb geen belang meer bij de spoiler,heb een meer oldskool zender -geval op de kop getikt,die past er beter bij. ![]()
|
|||
|
|||
![]() zo weer ff gekeken
laatste tijd weinig geweest hier lekker kaal op de foto s
|
||||
|
||||
![]() hey andy
staat al weer even kaal hoor,ben er nu wat meer mee bezig,maar carroserie werk is niet m'n favo......
|
||||
|
||||
![]() Er is een pakketje onderweg vanuit Duitsland... Jouw pakketje volgt een weekje later!
![]()
|
||||
|
||||
![]() nice.....
![]()
|
||||
|
||||
![]() gisteren even op en neer naar rotterdam geklepperd om wat leuke goodies op te halen voor het blok.....
heb een turbo spruitstuk gescoord,een reservekop[nr4 ![]() zo het nu uitziet ga ik het blok woensdagavond bginnen op te bouwen[heb het spul nou al een eeuwigheid op tafel liggen]kan ik het motortje inpakken en wegzetten. mis nog wel wat delen,sinterkoppeling is nog in de maak,nokkenas is geregeld maar heb ik nog niet,en moet nog op zoek naar een verstelbaar nokkenas tandwiel.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 06-03-2011 at 15:21. |