![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik geloof dat de 115pk ook een 6bak heeft .. dat is het oude type van de 130pk dus van voor 2002 ofzo geloof ik.
5000 euro is een aardig budget denk ik, ik had vorig jaar voor de mijne 6600 betaald.. maar dan heb je dus zoals vermeld ook wel een leuk aangeklede auto met goede motor en kmstand. Her en der wat concessies en dan moet je wel een leuke vehikel op de kop kunnen tikken voor 5000 euro denk ik.
|
||||
|
||||
![]() 6-bak is er vanaf de 115pk versies. De 115pk's met motorcode AJM staan wel bekend om koppakkingsproblemen (been there,-...). 5 roodjesmoet jij trouwens wel een PD-TDI voor kunnen vinden, iets waar mijn voorkeur ook zeker naar uit zou gaan!
*edit: Misha typt sneller dan mij. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hierzo dit niks voor je ? 5400euro.
met een mooie km stand. 1.9 tdi 2002 6bak 130pk 174.000km. http://link.marktplaats.nl/396835104 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die is inderdaad wel mooi!
|
||||
|
||||
![]() Was ik, maar me vader stond nog aan gemeld..
Lijkt mij best een nette auto..En ietsje boven je budget.
|
||||
|
||||
![]() Dat lijkt inderdaad een prima auto.. ik zou overigens ook zeker even op autotrader etc kijken bij garagebedrijven (wel bovag uiteraard). Die zwarte heeft een beetje dat vieze interieur, dat stofje.. vind ik zelf echt niet mooi. Maar da's persoonlijk natuurlijk en anders is er snel zat een Recarootje ingezet natuurlijk
![]()
|
|||
|
|||
![]() Nou eigenlijk moet dit geen projectauto worden. Eigenlijk was het plan alleen chippen en klaar...
Maar je weet maar nooit he. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een upgrade maakt een auto niet meteen een project hè
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ga jij dan ff met mijn vriendin praten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als ik nu voor een auto zou gaan kijken, zou ik ook voor een PD gaan.
Heb nu een 110pk VP (AVG gelijk aan AFN), heerlijk old-school (= geld waard ![]() Persoonlijk zou ik niet voor een 90pk gaan. Passat 90Pk mag 1200kg trekken, 110pk 1500kg. Aanhanger met kever erop is net over de 1200kg, vandaar mijn keuze. ![]() Nou met 304k op de klok boeit het me niet meer, dat chippen. Lekker rijden, tanken, wat onderhoud etc etc. Gewoon waar dit voor is; werken ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb een 90pk agr blok in m`n golf 4 rijd goed en ook degelijke blokjes maar als ik weer moest zou ik zeker voor een 110 of 130 pk gaan.
en om nou een 90 pk te chippen en ben je weer 500€ kwijt en de waarde van de auto zal (bijna) niet in stijgen. voor 5000€ zijn er genoeg leuke 130 pk`s te vinden. suc6 met de zoektocht Last edited by Wij-be : 02-01-2011 at 13:18. |
|
|||
|
|||
![]() Thanks allemaal voor de reakties.
Heb nu wel een goed beeld van wat ik wil.