![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisterenmiddag op de Bergerweg in Sittard, 'n lage witte nieuwe Scirocco gevolgd door 'n lage grijze Golf 4 op zwart staal.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag om 16:10 op de A50 in de buurt van Nijmegen (dacht bij de brug over de Maas) een Rode Golf 2 gespot.
Golfje had gele koplampen en een imperiaal met wat spullen erop Iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend door Oudenbosch een zwarte R32. Kwam mij ongeveer 2x zo snel ingehaald toen ik iets over de 50 reed. Blijkbaar om aandacht want hij reed daarna gewoon rustig.
Wel een mooi ding maar stond gewoon op zwart staal met winterbanden. Zie hem hier vaker rijden. Iemand van hier?
|
||||
|
||||
![]() Gister gespot ; mini militaire colonne op de rotonde in Damwoude met voorop mevr.vd Meer .
![]() ![]() Ze zag mij niet, ik was in de undercovergolf diesel ![]() ![]() Mis ik eigenlijk alleen nog een mooi uniform om het geheel mooi af te maken. ![]() Iemand nog een mooi verpleegster leger uniform ![]() ![]() Of bv een LT. Col. Mackenzie . ![]() ![]()
There`s no substitute for Turbo engines ![]() Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf ![]() Last edited by Rallyegolf20vt : 12-12-2010 at 13:07. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
u werd wel gespot word er hier gezegt van af de bank ![]() op de rontonde van damwâld en eehhh de uniform idee word afgewezen , ze vind het maar niks die auto ![]() iedereen kijk me aan , is de reactie .... |
|
||||
|
||||
![]() Je hebt een vrouw die nÃ*et van aandacht houdt?!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
niet op dit nivo ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen van de Coca-Cola steunt 3FM statiegeldflessenactie. Supervet
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vanavond ook gespot @ Drachten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gister heb ik ook een stuk of 15 van die Coca Cola wagens gezien.
Ik dacht al, wat voor een actie hebben ze nu weer. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Net gespot Twijzel Marco in de lage polo
![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week deze T1 bij mijn werk
Had 1 grote schijnwerper op het dak, had ik nog nooit gezien ![]() Ook motorisch best leuk: Brandstof LPG (Liquefied Petroleum Gas) Aantal cilinders 6 Cilinderinhoud 2400 cm3 Vermogen 103 kW ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zondag naar de voorpremiere van Mega Mindy geweest met de kids: Hele gave T1 speelt een aantal minuten de hoofdrol!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey heb jou niet gesjoent reed je achter me ofzo Stond wel een leuke jetta 1 bij de pomp ,blauw en laag. Zag je wel bij Jantien staan met de 4 omhoog ![]()
Scirocco tropic [10 jaren project] Audi Cabrio tdi Bora variant 115pk tdi highline[familie racert]sold Golf 1 gtd matt und nu nog platter Golf 1 cabrio Ettienne Aignier Porsche 944 Last edited by golfvr6 : 14-12-2010 at 07:39. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Cyclops lightbeam ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gister rond half vier een lage polo, zwart met oranje wielen volgensmij. Bij hoorn, kwam van de a7 af.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Reed je tegemoet. Jetta 1 heb ik ook gezien was op hezelfde moment. Ja golf stond 4 hoog want moest ff wat maken voor de apk ![]()
|
|||
|
|||
![]() einsers he, daar gaat mijn oog naar toe en zie dan verders niks
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|