![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hier nog wat Golf 1 onderdelen die ik zelf hoogswaarschijnlijk niet meer ga gebruiken.
1. Binnenspiegel Prijs: €10,- ![]() 2. Handvat voor in de hemel aan de bijrijderszijde voor een Golf 1, Compleet met bevestigingsmateriaal. Prijs: €5,- ![]() Deze lijst zal nog wel eens aangevuld gaan worden. Inruil mogelijk met bijbetaling van mijn kant. 1. Tittetacho incl. orgineel radio- en kachelpaneeltje voor een GLS (dus de "grijze" niet de zwarte) in uitmuntende staat. 2. Nieuwe (of in nieuwstaat) orginele bumpers, liefst grijs met chrome sierlijsten maar zwart met chrome sierlijsten mag ook.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 13-03-2011 at 10:13. |
|
||||
|
||||
![]() Die handvatjes voor de B-stijl. €20 incl verzenden?
|
|||
|
|||
![]() die voorraam wil ik wel zonder rubber die heb ik nieuw
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|||
|
|||
![]() Voorruit verkocht? Anders graag optie.
|
||||
|
||||
![]() Nog niet verkocht,
Je hebt PM.
|
||||
|
||||
![]() Voorruit verkocht!