![]() |
|
|||
|
|||
![]() titel zegt het al, is de breedte van een derby 1 gelijk aan een derby2 (polo classic) ivm dashboard omzetten?
groetjes sander
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Breedte is zo goed als het zelfde. Ik heb in mijn Polo 1F (gelijk aan Derby 1F) een 2F dashboard zitten. Je zal misschien wel wat aan moeten passen, maar qua breedte kan het
|
|||
|
|||
![]() nog een vraagje, de radiobak die eronder zit , is die hetzelfde als die van een derby 2 dashboard? , kheb nu namelijk een polo 86c dashboard erin zitten met de radio boven.. past voor geen meter (radio komt tegen 'et ijzer aan)
en weet iemand waar ik een km-teller voor zoon dashboard kan uithalen, ik ben inmiddels met spijlbus/kever enzo bekend... maar spul voor vroege polo's en derby's weet ik nog niet zo zeer. het desbetreffende dashboard ![]()
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 15:27. |
|
||||
|
||||
![]() Cockpitjes zijn schaars. Alleen passend uit een Polo 1 en Derby 1 (dus van een 1F past niet)
In het dashboard dat je daar laat zien zit geen uitsparing voor radio. Onderste deel is de asbak. Op onderstaand plaatje kan je zien hoe de radio er vroeger in zat: ![]()