![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is gewoon een heel andere stijl geworden. De ene vindt dit mooi, de ander dat. Ik vond dat bruine ook iets aparter uitzien dan dat wat er nu in zit, maar ik zou ze er weer alletwee uit mieteren voor een setje Recaro's. Ieder zijn ding.
![]() Het is nog steeds een heel nette auto, alleen nu in een ander jasje. ![]() Quote:
Namens die "paar" Nederlanders hier op 't forum zeg ik: bedankt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, Belgen maken mooie auto's. ![]() En Belgen betalen ook altijd alles met zelf verdiend geld toch? O nee, vaak is het geleend geld! ![]() Ik denk dat van het zomer, het een erg mooie verschijning gaat worden! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hier nog 1 ![]() ik weet zeker dat deze wagen er straks superstrak bijstaat ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
alleen jammer dat ik een Turk ben ![]() ![]() Jij rijdt vast een Golf met brandgaten in je interieur en zeer vieze stoelen en een verslepen front waarvan de koplampen gewoon met draadjes en AMPjes aan mekaar geplakt zijn! ![]() Dan wens ik jou veel plezier met je Golf! ![]() en aan de andere mensen thnx mannen!
|
||||
|
||||
![]() beetje loze doorgeslagen opmerking idd....denk dat salih inmiddels wel bewezen heeft dat ie weet hoe een vw er uit hoort te zien.....
tuurlijk kun je het zonde vinden van het front en het interieur,maar als het aan de wereld hangt is het immers nog lelijker?
|
|||
|
|||
![]() thnx Gerben!
Laat ik er verder maar geen woorden meer aan vuil maken! Volgende week andere wielen halen voor de zomer! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat een kansloze opmerking zeg, want ja heel NL rijdt immers met gedrochten rond...
In Belgie rijden dan weer wel erg dikke auto's alleen jammer dat die in 95% van de gevallen met geleend geld betaald zijn ![]() Ik vond de auto in het begin ook mooier maar als Salih zegt dat het allemaal bak en braadwerk was dan zal dat wel zo zijn, waarom zou je zonder reden je eigen auto afkraken op het internet ? En als we Salih een beetje kennen word dit weer gewoon een bommetje op wielen ! Last edited by tiefflieger : 23-11-2010 at 22:42. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er helemaal het vertrouwen in dat het goed gaat komen met deze Golf
![]() En zoals Gerben al zegt heb je al vaker leuke wagens op de aardkloot gezet.
|
|||
|
|||
![]() Thnx Jan, gaat zeker goedkomen! Daar ben ik niet bang voor. Volgende week een paar 2 delige 8,5j en 8j brede wielen halen. Dan kijkt hij weer heel anders volgend seizoen!
![]() ![]() @ Nigel, ![]() Maar dat is iets van een langere termijn! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dus ik krijg dat gore interieur haha ![]() Neem aan dat de deurpanelen nog goed zijn ![]() Nette wagen man, zal em morgen ff van dichbij bekieken ![]() Last edited by Joentje : 23-11-2010 at 23:25. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee Jeroen, de deurpanelen zijn netjes! Daar valt niks over te zeggen! ![]() Maar gelukkig neem je de bank en stoelen niet over, want dan had je echt een doos Cleanex nodig! ![]() En ik zie je morgen! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Cleanex gebruiken we ergen anders voor..
![]() En het WMF kon ik ook gelijk meenemen toch? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
He, laat jou 16e flesje bier eens staan, want je begint raar te praten! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Dacht toch echt dat we daar over hadden..
![]() Maar wat zijn de verdere plannen, trouwens? Wat voor wielen ga je halen? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Verdere plannen: - wielen (BBS RM 8j en 8,5 breed!) - zwarte dashboard erin (want die is nog bruin!) - uitlaat veranderen (S-rohr of enkele TDI pijpje naar beneden!) - WMF front weer proberen in orde te krijgen! En dat is wel genoeg, plus de kleine dingen nog! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog wel een zwart Mk4 dashbord
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee, ik ga niets in mijn auto peuteren van iets wat ik toch nooit zal rijden! ![]()
|
|||
|
|||
![]() En toen kon je alles weer te koop zetten.....
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik blijf niet aan de gang! ![]()
|
|||
|
|||
![]() beste vrienden zijn we toch e belgen en nederlanders
![]() We hebben dezelfde passie das de VW dus die discriminaties zie ik niet graag NLVWBE ![]() together for the same goal make the VW relive his pride ![]()