![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, Faithless is chill! Maar die advertentie was inderdaad een flauwe grap van iemand! Van wie weet ik niet.. maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit. De gene die het geplaatst heeft verdoet zijn tijd maar mooi aan zo'n dingen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Doe mij die einddemper maar !
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha, ik hou hem nog Gerben. Maar misschien komt er ooit wel een ander systeem. Als het maar de originele look heeft.
|
|||
|
|||
![]() Wat vind je van die van mij dan?
Die wil ik komend voorjaar, in maart ofzo, verpatsen (hele ding vanaf kat) en een nw originele eronder doen.. |
|
||||
|
||||
![]() Wat betreft de looks vind ik hem wel tof. Al moet ik het geluid eens een keer gehoord hebben om te oordelen of ik hem ook echt wil.
![]()
|
||||
|
||||
![]() top corrado geworden langzamerhand, erg nette wagen
![]() begin ze steeds mooier te vinden gr pieter. |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf om te zien dat je zelf zo weg van je auto bent! Dat enthousiasme komt iig wel over, echt een gaaf, stoer, beschaafde Corrado!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dankje Monark en EelcoB. Leuk om te horen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook maar meteen een update er achteraan.
Afgelopen woensdag avond een creme lederen Recaro interieur gehaald in Ede. Helemaal compleet en in een nette staat. De donderdag avond het leder gereinigd met cleaner en conditioner daarna gister avond begonnen met het demonteren van het zwarte interieur en toen de kans er was om de wagen ook eens onder het tapijt schoon te maken heb ik dit ook maar meteen gedaan. Tijdens het schoonmaken kwam ik deze duitse munt nog tegen. :mrgreen: ![]() Gelukkig was ik vandaag vroeg klaar op school en heb ik geen tentamens meer dus leren hoefde ook niet meer wat dus resulteerde in een mooie vrije middag. Dus ik heb mijn kans gepakt en het interieur ingebouwd. Ik vind het eind resultaat alleen wel tegen vallen. Op de een of andere manier ben ik er niet zo heel enthousiast over.. Waarschijnlijk gaat het er morgen dus weer uit en komt het zwarte er weer terug in. Dus bij deze, geinteresseerde in het creme leder mogen mij een PB sturen. ![]() Even goed toch wat foto's. :mrgreen: P.S. let niet op de niet gemonteerde delen zoals, pookknop, kapjes, alle kofferbak delen en dergelijke. Die heb ik gewoon weg niet gemonteerd omdat ik eerst het resultaat in grote lijnen wou zien. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, ik moet wel lachen om jou. (mag wel toch?)
Als ik jou was zou ik het nog even laten zitten. Wie weet ga je het nog waarderen. En misschien moet je gewoon wat ouder worden voor je het mooi vind. Creme/beige is natuurlijk wel beetje een kleur voor oudjes ![]() ![]() Last edited by MipMip : 26-11-2010 at 17:44. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou het lekker laten zitten. Ziet er sjiek uit en past daarom wel bij de rest van de auto.
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zelf ook lekker dat creme er in laten, ziet er veel mooier uit.
En inderdaad, sowieso niet al na één dag weer weg doen, wie weet krijg je d'r over 'n weekje weer spijt van.
|
||||
|
||||
![]() ik moet zeggen een heel net interieur dat creme maar ik vind het niet passen ivm zwart daschbord
![]() en vind een donker leren interieur ook netter en strakker staan.maar trek je niks van mij aan en doe lekker je eigen ding. suc6 ermee en ik hoop dat je er uit komt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik als beige/cremé leerliefhebber vind het super.....ik zou het lekker laten zitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x2! Je mag me wel die beige hoedeplank verkopen, die mis ik namelijk nog ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Staat niet verkeerd... Alleen zou ik voor origineel grijs gaan, dat vind ik het ultieme kleurtje voor een c :thuimbup:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
word, grijs leer is echt netjes
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties jongens. Maar ik ga toch echt weer terug naar het zwarte. Misschien dat er ooit in de toekomst nog een ander interieur komt. Maar nu even niet meer. Haha
Enne Mip Mip. Je mag best lachen om mij hoor. ![]()
|
|||
|
|||
![]() erg mooi interieur komt dat crem te koop dan .
|
|
||||
|
||||
![]() Het creme lederen interieur staat al te koop. Voor €1100 mag het opgehaald worden.