![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan nou even weer een mooie update. Ik heb vanavond namelijk even de uitlaat er onder geknoopt met mijn monteur. Opzich ben ik wel tevreden hoe hij er nu onder hangt, al mag hij wel ietsjes meer naar boven. Maar hier ga ik nog naar kijken of ik dit klaar kan krijgen.
![]() Hier in ieder geval even wat foto's die ik snel gemaakt heb. Over een aantal dagen zal ik wel weer eens even met mijn pa een mooie locatie opzoeken om wat foto's te maken. Dan zal de uitlaat denk ik ook wat beter uit komen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verder komt hoogstwaarschijnlijk zaterdag de vorige eigenaar langs met nog een setje BBS velgen hij kon me zo via de telefoon niet vertellen wat voor BBS velgen het waren maar hij dacht BBS CH velgen. Het zijn dus niet de meest aparte velgen maar als ik ze wat vind kan ik ze voor €400 in combinatie met splinternieuwe toyo banden overnemen. En de velgen zijn ook nog is compleet over gespoten. Het klinkt dus als gewoon een heel net setje. ![]() Misschien wordt er zaterdag ook nog een beschadiging in de voorbumper weg gehaald. Hier zitten namelijk wat scheurtjes in de lak vanwege een trekhaak die er even ingeboord werd toen de wagen nog van de vorige eigenaar was. Ook wordt dan de zwarte grille in de carroserie kleur gespoten. Dit staat namelijk toch een stuk 'luxer'. ![]() Al met al staat er dus weer een hoop op de planning. :mrgreen: Ohja, hier nog een shop van de wagen op een setje BBSjes die ik misschien ga aanschaffen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Velgen staan goed!
|
||||
|
||||
![]() staat goed idd, alleen zijn dat geen ch bbs velgen, kijk dit zijn ch velgen alwel in 18inch
http://media.photobucket.com/image/...leon/ws61hv.jpg |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De stance is vreselijk ![]() ![]() Al vind ik die Corvette velgen veel beter op de auto staan. Geeft hem veel meer z'n eigen ding. Zo wordt het weer een Corrado op BBS-en... vind ik persoonlijk een beetje jammer.
|
||||
|
||||
![]() mooie corrado.
heb net heel je topic doorgelezen, je bent goed bezig! wanneer mag je met je rijbewijs beginnen? want kan me voorstellen dat dat erg begint te kriebelen met zo'n wagen op je oprit.
|
||||
|
||||
![]() Hey Dennis,
Mooie Corrado heb je en persoonlijk vind ik die BBSen mooier staan! ![]() Goed bezig. Ook de uitlaat is perfect zo. gr Mark |
|
|||||
|
|||||
![]() Quote:
Dankje! ![]() Quote:
Dat de velgen op de shop geen CH velgen zijn weet ik. Die BBS'jes op de shop zijn namelijk RS'en. Maar dit had ik even wat duidelijker moeten melden. ![]() Quote:
Wat is er dan zo vreselijk aan de stance? Vind je het te laag? Of bedoel je het juist op een positieve manier? Wat je zegt over de Corvette Combo en de BBS combo klopt ook helemaal. Al vind ik BBS'jes gewoon een zeer gaaf en apart wiel en ik wil hier gewoon eens op rond gereden hebben. ![]() Quote:
Dankje! Leuk om te horen man! En het begint inderdaad wel te kriebelen. Maar ik word 2 december 18 dus het is nog maar een dik maandje en dan kan ik hopelijk beginnen met lessen. Het is nu namelijk nog een beetje onduidelijk wat betreft de financiele kant. ![]() Quote:
Dankje! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, vanmorgen is de vorige eigenaar langs geweest om de grill geheel in de carrosserie kleur te spuiten en om deels de bumper op te schuren en opnieuw te spuiten. Hier zaten namelijk wat barstjes in van een trekhaak die er ooit ingeboord is. Nu is het in ieder geval weer helemaal strak en ik heb weer een mooie blauwe grill.
![]() Hier even wat foto's van de werkzaamheden. Dit alles is gedaan door het bedrijf van, o.a. de vorige eigenaar. ![]() Grill spuiten. ![]() De barstjes in de lak van de bumper. ![]() Bumper schuren. ![]() Even schoon spuiten met de compressor. ![]() Nog lichtjes opschuren. ![]() En spuiten maar. ![]() Even laten drogen. ![]() Nog wat polijsten. ![]() En klaar.. hier heb ik alleen nog geen foto van. Moet ik straks even maken als de auto gewassen is. ![]() Hier ook nog de stoot lijsten voor op de zij kant van de Corrado. Ik weet alleen nog niet of ik deze ga monteren. Deze look zonder lijsten vind ik namelijk stukken mooier. ![]() ![]() En dan nu nog even wachten tot ik weer wat loon binnen krijg aan het begin van de volgende maand en dan opzoek naar een setje velgen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit allemaal, ook de originele einddemper is een hele goede aanwinst.
![]() Ik zou wel de stootlijsten netjes bewaren als je ze niet gaat monteren, deze zijn namelijk ook al redelijk zeldzaam te verkrijgen. Vooral de 2 kleintjes op de voorschermen
|
||||
|
||||
![]() Dankje! En ik ben ook erg blij met de originele einddemper. En die heb ik ook nog eens over kunnen nemen voor maar €5! Al zag ie er toen wel een heel stuk anders uit. Haha
Maar die stootlijsten bewaar ik zeer zeker netjes als ik ze niet monteer. Deze zijn namelijk hartstikke nieuw en zijn nog amper te krijgen dus ik bewaar ze fijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou jongens, deze wheel wore heeft weer een paar nieuwe sletjes. Vandaag ben ik namelijk langs geweest bij Pierke. Hij had namelijk nog een zeer mooi setje hoogglansverdichte parabool velgen te koop wat ik wel eens wou passen. En toen het er aan één kant onder zat was ik al meteen verkocht. Dit staat namelijk toch wel heel erg goed! Zo'n parabool wiel is echt een wiel voor onder Corrado. Nu alleen nog even achter een spacertje monteren van 1 a 1,5cm want dat staat wel wat beter.
Stiekem vind ik het trouwens wel jammer dat de wagen nu niet zo laag kan als met de Corvette's want dat is toch wel tering gaaf. Maarja, misschien dat ik iemand tegen kom die mijn banden wil overkopen of wil ruilen tegen de zijne. Maar dat zal wel tegen vallen ben ik bang. :mrgreen: Hier in ieder geval wat foto's. Het zijn niet de mooiste en de beste foto's maar ik denk dat ik morgen of overmorgen eens wat betere ga maken! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De reden waarom ik achter nog een spacertje wil monteren. ![]() Zoals je ziet valt het wiel achter binnen kasten en dit vind ik echt gruwelijk lelijk dus dat moet veranderen. :mrgreen: Ook paste de naafkapjes achter niet omdat het kapje wat over de naaf zit te dik is. Maar ik denk dat het naafkapje van de velg wel past als er een spacertje tussen zit. ![]() Dan nu ook maar meteen de vraag of iemand nog een setje spacers voor 5x100 heeft liggen. Het liefst 1cm breed maar breder mag ook! ![]()
|
||||
|
||||
![]() je hebt pm
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staan heel mooi op de C Dennis
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankje Nigel!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Super!! stukken beter dan die Corvette velgen, vind dit inderdaad echt een corrado wiel!
![]() mvg
|
||||
|
||||
![]() Dankje! Het is inderdaad echt een Corrado wiel!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ook nog even wat klein spul gehaald bij de dealer. Volgende week nog een keertje terug om nog wat klemmetjes te halen voor een slang langs het blok. Deze hangt er nu namelijk maar triest bij.
Hier in ieder geval de detail updates. Ik ergerde me al een tijdje aan deze twee dingen. ![]() De lelijke 'tuning' deur pinnetjes. ![]() Nieuw origineel setje er in. ![]() ![]() Het los hangende paneel. De klemmetjes waren helemaal verbogen en poreus geworden. ![]() De nieuwe klemmetjes. ![]() Effe er op schuiven. ![]() En dat zit nu ook weer netjes. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik had al een tijdje een setje originele olie druk & volt meters van het oude type hier thuis liggen maar ik miste sinds vandaag nog altijd het originele VW montage plaatje. Nu ik dit eindelijk had gevonden en binnen kreeg via de post ben ik vanmiddag is lekker aan het hobbyen geweest. Al viel het een beetje tegen met wat ik aantrof. Ik had het allemaal wat beter verwacht. De vorige nieuwe type metertjes waren namelijk gemonteerd met een of andere kneedbaar en plakkerig goedje en er bleek een montage beugeltje afgebroken. Volgens mij waren dit ook niet de originele montage punten want het zag er totaal niet origineel uit. Verder past helaas de stekker van de nieuwe type meters niet op die van het oude type dus ik zal de kabelboom ook nog aan moet passen. Maar ja, dan zijn we voorlopig weer lekker bezig en werkend krijg ik het toch wel. Daar ben ik van overtuigd.
![]() De vorige nieuwe type metertjes. ![]() De oude type metertjes. ![]() Lampjes even vervangen, nu kunnen we er namelijk nog gemakkelijk en goed bij. ![]() Gemonteerd in het montage plaatje. Helaas zat het toen nog niet goed gemonteerd in het dashboard. Nu zit het er wel goed in maar de accu was leeg. :mrgreen: ![]() De lege ruimte. Met rechts het bestaande montage beugeltje en links het ontbrekende beugeltje. ![]() Nu dus maar eens op onderzoek gaan om er achter te komen hoe ik mijn kabel boom ga aanpassen. Hier is namelijk al eens mee geknoeid. ![]() Deze oude type metertjes ogen in ieder geval een stuk ruiger en ze zijn wat unieker aangezien je ze amper ziet. Al begin ik nu toch wel te twijfelen of een radio met een wat meer oldskool uitstraling niet gaver zal staan. Al verlies ik dan wel een hoop functies zoals USB en mijn Parrot Bluethoot die nu mooi in de radio zit ingebouwd. Verder heb ik hier nog wat foto's van de wagen. Ik vind ze namelijk zo goed gelukt dat ik ze met jullie wil delen. :mrgreen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het uitlaatje. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Te koop in onderdelen??
http://link.marktplaats.nl/398820507 Edit: Zie net op Corrado forum dat het een flauwe grap was van iemand ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI Last edited by T.C.Z.L : 23-11-2010 at 11:38. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je houd wel van goeie muziek trouwens ![]() Advertentie op MP bestaat niet meer.