![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die gast is gek haha, dat bedrag vang je er niet voor met zo'n km-stand .. tenzij de motor gereviseerd is ofzo..!
|
||||
|
||||
![]() 'Krijg ik het idee dat de auto als knutsel pakket gebruikt gaat worden, verkoop ik hem niet'.......
Nou, als ik deze auto voor zo'n bedrag zou verkopen mochten ze van mij echt alles met 't ding doen... |
|
||||
|
||||
![]() Weet ik voor dat geld een mooiere met een 16V op ITB's...
|
|||
|
|||
![]() kost wel wat meer en is ook niet org. NL.
maar goed... hij ziet er wel schon aus! http://www.volksforum.com/forum/sho...1&highlight=ITB
|
||||
|
||||
![]() Quote:
What the vonk |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De autohandelaar die deze uitspraak doet moet naar mijn idee nog geboren worden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel weer apart om te lezen dat een topic als dit word gestart en gevoed door mensen die geen interesse hebben in een dergelijke auto.
Ik kan het mezelf goed voorstellen dat de verkoper dergelijke uitspraken doet, want als je ooit ziet hoe sommige mensen deze soort steeds zeldzamer wordende auto's verknallen, schieten de tranen je als vorige eigenaar in de ogen. En ja wat betreft de prijs, heel makkelijk, vind je m te duur? Je hoeft m niet te kopen toch? Iemand mag vragen wat ie wil. Zou je zelf voor je eigen bolide ook doen denk ik zo. Ga eens een vergelijkbare auto zoeken, dan kom je er wel achter hoe veel er staan. Allemaal verknald en met nog veel meer kilometers. Deze auto heeft alle documentatie erbij, zelfs de originele aankoopnota! Waar vind je dat nog?? Tel eens terug hoeveel deze auto jaarlijks heeft gereden, dan kom je op iets meer dan 10000 kilometer per jaar. Iets wat heel normaal is met een auto hoor! Conclusie: Zet een link van een dergelijke zeldzame auto hier niet neer om m af te zeiken, maar zet m neer voor anderen die dit WEL op waarde weten te schatten.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er mooi origineel uit!
Mis wel een skirtkapje en de neus lijkt wel veel steenslag te hebben, vraag me af of het geen enorme tegenvaller is. Als je ziet hoe hij 'm beschrijft en op foto's zie je al wat dingetjes dan zal het irl nooit beter zijn. Maar ben 't eensch met Ruud.. als je zo'n ding echt zoekt dan is er niet veel om uit te kiezen.
|
|||
|
|||
![]() Amen Ruud. Nederlands kenteken, ziet er op de foto,s behoorlijk uit probeer hem in die staat en origineel hollands maar te vinden. zit wel behoorlijk wat werk in
|
|
||||
|
||||
![]() mist wel meer als 1 skirtkapje ook en zie geen radio.. maar echt wel een hele nette wagen
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedoel je een ruitenwisser?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daarvoor zet ik hem ook niet hier neer! Ik zet hem heus niet hier neer omdat hij lelijk is, maar omdat hij mooi is! maar als jij hem als verkoper hem niet wilt verkopen omdat je geen liefhebber bent tsja..... auto is maar een auto! als je een auto verkoopt moet je zelfs blij zijn dat je hem verkoopt en NIET bij stil staan wat een ander er mee doet. Want dan heb je helemaal geen leven meer (aangezien ik er al zat versleten heb! ![]() D'r zijn zat andere dingen wat belangerijker is dan dat je iemand in de gaten moet gaan houden wat hij of zij doet met een auto wat je ooit verkocht heb aan hem of haar.
|
||||
|
||||
![]() Moet wel een APKaatje op die rode mkII,maar dat zal wel bij de prijs inzitten.
Wat betreft de kM stand dat is ja niks. En als die dealer onderhouden is en de complete historie is bekend, dan heb je wel een goed exemplaar. denk ik zo..
|
|||
|
|||
![]() Heb ook een nederlandse edition one met boekjes en aankoopnota erbij.
alleen kost deze aardig wat minder dan deze ![]() maar ze worden alleen maar meer waard, nederlandse editions zijn er niet zo veel en ja ik hecht WEL waarde aan origineel nederlandse wagens! |
|
||||
|
||||
![]() Erg leuke auto, misschien ietwat aan de prijs maar zoveel van deze edition's kom je niet meer tegen laat staan een 16v die in NL voor het eerst op kenteken is gezet.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar dit is geen 16 klepper hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij staat alwel een tijdje stil.
"vervaldatum apk: 09-10-2010" |
|
|||
|
|||
![]() Ik vindt het een mooie auto, echter is hij wel flink aan de prijs.
En ik begrijp deze handelaar ook niet met zijn uitspraak dat hij hem niet verkoopt als hij denkt dat iemand hem zal verkrachten. Sowieso niet slim om dit op deze manier in een advertentie te zetten, dat schrikt namelijk af.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |