![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey
ik ben Dj, 21 jaar en woonachtig in de betuwe. na anderhalf jaar opzoek te zijn geweest naar een goede golf 2 gti, heb ik er eindelijk een weten te bemachtigen ![]() het gaat hier om een rode golf gti 8v uit 1989 met 2 eigenaren. De kilometerstand is 184500. deze auto heeft de laatste 9 jaar zo goed als stilgestaan, niet geschorst geweest dus wel elk jaar de apk keuringen gehad. en de auto was voor de rest prima in orde, wel een paar aandachtspuntjes maar dat weet je met zo'n auto ![]() ![]() ![]() ![]() verder heb ik ook nog een toyota corolla uit 1995, met de betrouwbare 1.3 16v motor. Last edited by Djdewit : 02-08-2010 at 21:40. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
*Edit Wat een ding zeg! Heel stoer ![]()
present Golf mk2 1.3 ex Jetta mk2 1.3 mat-zwart ex Golf mk2 1.8i Fire and Ice ------------------------------------------------------ My VAG HD movies: http://www.youtube.com/user/ruleart Last edited by apocalypsenever : 04-08-2010 at 17:51. |
|
|||
|
|||
![]() zo beter
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welkom en nette mk2! Heb je nog plannen?
|
||||
|
||||
![]() waar vind je zoiets... netjes!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Mooie Golf hoor
![]()
|
|||
|
|||
![]() dankjewel,
@maartenmk1 kwa plannen, ja eigenlijk alleen het oplossen van de kleine gebreken (zoals uitlaat luchtdicht maken, distributie & v snaar vervangen (uit voorzorg), rubber van t schuifdak vervangen) verder wil ik de auto zo orgineel mogelijk houden, dus met BBS ra velgen er onder en misschien in de toekomst een blok revisie. @ tim j Nah een hele tijd advertenties kijken en bij veel auto's gaan kijken, alhoewel dit ook te vergelijken is met het vinden van een speld in de hooiberg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nette GTI zeg!! en goede plannen...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() thnx
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit,top.
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit....
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi
Welkom \0/
|
||||
|
||||
![]() welkom,mooie gti
![]()
|
|||
|
|||
![]() dankjewel voor de positieve reacties
|
|
|||
|
|||
![]() De toyota is verkocht en dit is per 5 juni zijn vervanger
![]() ![]() ![]() Het is een Polo 9n 1.9 SDI uit 2004. Plannen voor de auto zijn: Mistlampen, andere grill, cruise control, dikke kentekenplaten en op de lange termijn een TDI blokje inbouwen.
Cars: VW Golf V 2.0 TDI '07 VW Golf II 1.8 GTI 8V '89 Past: VW Golf IV GTI 20VT '99 VW Polo 86c Steilheck 1.0 CL '87 VW Polo 9N 1.9 SDI '04 VW Golf I GL 1.1 '78 Toyota Corolla XLI 1.3 16V '95 Ford Fiesta Flash 1.3 '94 |