Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Motoren, turbo's, compressors, injectie, carb's, NOS, etc
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 27-04-2010, 19:52
Tjeerd's Avatar
Tjeerd Tjeerd is offline
Triple Action Donor - travel pussy
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,168
Default Brandstofdruk op elektronische injectoren (groen)

Wie kan mij vertellen op hoe veel bar ik de brandstofdrukregelaar moet afstellen? Ik rij met groene injectoren rijden op de 16v (PL)
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58440
__________________
Quote:
Originally Posted by Jeremy Clarkson
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you.
Reply With Quote
  #2  
Old 27-04-2010, 20:49
joske2's Avatar
joske2 joske2 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 87
Default

Ik heb even gekeken op Workshopdata daarop stond:


Injectordruk/systeemdruk 3.4 - 3.8 (bar)


Succes!
Reply With Quote
  #3  
Old 27-04-2010, 21:58
Tjeerd's Avatar
Tjeerd Tjeerd is offline
Triple Action Donor - travel pussy
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,168
Default

Thanks!!
__________________
Quote:
Originally Posted by Jeremy Clarkson
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you.
Reply With Quote
  #4  
Old 27-04-2010, 22:54
sciroccoGTII sciroccoGTII is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,282
Default

Inderdaad anders zouden de injectoren ook altijd open blijven staan. Wel in combinatie met een 5bar brandstofpomp gebruiken he Je kan gewoon een G60 brandstofdrukregelaar oid gebruiken.
Reply With Quote
  #5  
Old 28-04-2010, 09:26
Tjeerd's Avatar
Tjeerd Tjeerd is offline
Triple Action Donor - travel pussy
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,168
Default

En de K-jetronic pomp icm. een regelbare brandstofdruk regelaar?
__________________
Quote:
Originally Posted by Jeremy Clarkson
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you.
Reply With Quote
  #6  
Old 28-04-2010, 15:08
dutchblade dutchblade is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 287
Default

k-jetronic drukt 8 bar... beetje veel..
Reply With Quote
  #7  
Old 28-04-2010, 17:40
Tjeerd's Avatar
Tjeerd Tjeerd is offline
Triple Action Donor - travel pussy
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,168
Default

Quote:
Originally Posted by Tjeerd
En de K-jetronic pomp icm. een regelbare brandstofdruk regelaar?
??
__________________
Quote:
Originally Posted by Jeremy Clarkson
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you.
Reply With Quote
  #8  
Old 28-04-2010, 17:41
Tjeerd's Avatar
Tjeerd Tjeerd is offline
Triple Action Donor - travel pussy
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,168
Default

__________________
Quote:
Originally Posted by Jeremy Clarkson
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you.
Reply With Quote
  #9  
Old 28-04-2010, 23:04
sciroccoGTII sciroccoGTII is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,282
Default

Voor dat geld heb je op ebay ook een nieuwe 5bar pomp. Gaat het altijd goed Weet niet hoe goed het is om die andere pompen zo te smoren..
Reply With Quote
  #10  
Old 01-05-2010, 12:18
joske2's Avatar
joske2 joske2 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 87
Default

Voor de pomp zal het niet veel uitmaken, alles wat de pomp te veel pompt gaat weer retour naar de tank.
Maar wordt de brandstof dan niet te warm? door het teveel rondpompen. (Bij diesels komt dit voor, daar word het opgelost met een brandstofkoeler in de retour).
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum