![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben dus op zoek naar low budget oldtimer voor dit jaar wat meetings mee te doen
Bied gerust aan liefst geen kever,karman bus of dergerlijke maar polo derby,polo1,golf 1,golf 2,passat 1 of jetta1 zij zeker welkom Is juist voor oldtimerplaten Hopelijk vinden we vlug iets Budget is +- 800€ , meer mag maar is te bespreken dan mvg Liefst nen belg ![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb nog een jetta 1 1980
|
|
||||
|
||||
![]() hmm golf2 met oldtimerplaten? (kan wel :P)
|
||||
|
||||
![]() Golf 1 heb ik wel, maar geen oldtimerplaten, geen idee hoe dat daar bij jullie werkt.
Prijs komen we wel uit, pb maar
|
||||
|
||||
![]() Is mijn gti niks voor je? Nog geen oldtimer, maar lang zal dat niet meer duren.
|
|||
|
|||
![]() hoi ik heb nog een 86er golf 2 te koop
hoef er zeker niet de hooft prijs voor gr |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog een NL'se polo coupe uit '86, mag voor 250 euro naar Belgie
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en wat kost hij als hij in nederland blijft ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog even doorsparen kun je mijn scirocco overnemen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb een Passat 1,8CL uit 1983, misschien leuk voor je?
beetje laswerk wielrand rechts achter. schuif-kanteldak. duitse papieren PM maar als je t leuk vind!
|
|||
|
|||
![]() heb een golf 2 gtd, loopt perfect en tis een belg, maar er is wel werk aan.
mvrg
|
|||
|
|||
![]() Dit topic is gestart in april en sindsdien heeft ie hier niks meer gepost.
Denk niet dat ie nog op zoek is..... ![]() |