![]() |
|
||||
|
||||
![]() zie titel kan ik haast wel zeggen, maar wat meer tekst is altijd handig
![]() ik heb een Jetta mk1 1.6 diesel, deze heeft helaas geen toerenteller in de tellerunit, zie foto: ![]() en nou kwam ik laatst op de sloop een Golf MK2 diesel tegen wat voor een diesel durf ik niet te zeggen. iig daar zat nog een tellerunit in met een toerenteller, dus die er uit gehaald om in mijn MK1 te zetten, althans dat is mijn bedoeling maar is dat ook mogelijk? qua aansluitingen? Zoja is het dan plug en "pray" of moeten er nog wat aanpassingen gedaan worden? iemand toevallig ervaring hiermee? hier nog wat foto's van de desbetreffende tellerunit: ![]() ![]() ![]() ![]() sorry voor de brakke pics, telefoon foto's ![]() gr
|
||||
|
||||
![]() Vraag anders even "Hight" hier op het forum. Die heeft een vriend met een gele Golf 1 diesel en daar zit zo'n type 2 teller in met toerenteller; misschien kan hij je op weg helpen. Succes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mocht het niet lukken of je ziet er niet overheen, neem ik die mk2 tellerbak graag over!
|
|
|||
|
|||
![]() Dit past wel maar je moet wel de bevestiging punten voor de klok in je daschbord aanpassen en je moet de kabelboom van de type 2 klok hebben,op het caddy forum staat een lijst met kleuren en nummers om de kabelbomen te verbinden bij mij werkt het prima.
Het is even zoeken maar suces er mee. mvg JVH |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry ik zie net dat het een nieuw type is. Daar heb ik niks aan. |
|
|||
|
|||
![]() hey,
bij mij paste het er zo in zonder iets aan te passen. Mechanisch dan. De kabelboom moet je wel beetje aanpassen maar dat steld niks voor. Helaas is het vwcaddyforum.nl ofline wegens problemen daar stond er een mooi schematje voor op. De teller waar het trouwens om gaat komt uit de oudere type 2 gtd met 1 stekkeraansluiting. Je heb er ook met 2 stekkers maar die passen niet. Maar zie dat je de goeie hebt. mvrg caddy `85 gtd |
|
||||
|
||||
![]() ah bedankt alvast voor de reacties erg handig. meer tips zijn uiteraard welkom
![]() en ik ga het zeker eens proberen om het ook daadwerkelijk ook in te bouwen. en hopelijk komt het vwcaddyforum weer online, met dan ook dat mooie schematje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lukt het niet dan neem ik hem wel graag van je over.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() eventjes een bump!
iemand nog tips? ik heb zelf nog eens lopen zoeken maar heb niet echt iets nuttigs gevonden, of over het hoofd gezien.. dus als iemand nog iets weet zou ik dat wel tof vinden ![]() want ik ben toch echt van plan om binnekort eens aan de slag te gaan met de tellerunit. en dan nog een vraagje gewoon voor de weet ![]()
|
|||
|
|||
![]() De GTD heb een tt
Voor het aansluiten zou ik Ron even vragen |
|
||||
|
||||
![]() De teller op deze foto is voor een nieuwe type kabelboom, dus gaat zeker niet zomaar werken, waarschijnlijk een ouwe type met 2 stekkers wel.
Maar weet dit niet zeker, heb hem niet zelf ingebouwd. Quote:
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
|||
|
|||
![]() nee, je moet juist wel die met 1 stekker hebben, anders kom je kabels te kort
![]() mvrg |