![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb hier nog 2 setjes velgen liggen
en een weitech schroefkitje het gaat hier over een borbet "t"velgen setje : 15 inch 8.5 breed ook nog een tramont 'ty2" setje : 13 inch 6.5 voor 7.5 achter : 600 euro deze laatste passen perfect onder een golfje 1 zodat ze niet buiten de kassen komt :1300 euro (hebben nieuw 1800 gekost) het schroef kitje is enkel in hoogte verstelbaar maar zeer goed onderhouden : 800 euro voor meer info of foto's mail naar nownownowe@hotmail.com of bart.noe@telenet.be |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() als ik naw is wist hoe ik da moe doen hé
dan zou et pas tof zen |
|
||||
|
||||
![]() Schroefset 800 euro???? Weitech kost toch nog geen 800 nieuw??????
|
|
||||
|
||||
![]() Staat een 0 teveel denk ik
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In dat geval kan hij het gelijk opsturen of ik rijd wel ff aan..... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ligt eraan voor welk type VW. (oftewel, misschien wel handig om te vermelden voor welk type VW het setje is) |
|
||||
|
||||
![]() borbet t's zijn toch nooit uitgebracht in 8.5 j en dan 15" ??
![]() misschien een foto hiervan ??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor foto plaatsen http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
|||
|
|||
![]() schroef kitje is voor een golfje 1
en heb ik over de 1100 euro betaald of tewel is dit normaal oftewel ben ik dik bij men zak genome maarja nu gaan die weg en wat die borbets betrefd ik weet niet waaraan ik aan het denken was maar deze zijn 14 inch 8J bij deze is dat recht gezet. [IMG] ![]() [/IMG] de tramont velgjes [IMG] [/IMG] borbet velgjes en merci om te zegge hoe ik da me die foto's moest doen. |
|
|||
|
|||
![]() wat vraag je voor de borbets??
|
|
||||
|
||||
![]() heb ook wel interesse in de borbet t !!!, kun je me een PM of mailtje sturen
(erikdriessen@hotmail.com) als het niet lukt kun je altijd je prijs hier nog neer zetten want dit is tevens ook verplicht ![]()