![]() |
|
||||
|
||||
![]() mensen mij golfje mk2 is vanaf vrijdag te koop...
het gaat om en golf 2 1.8 8v gti kleur blauw net nieuwe schijven en blokken voor leren interieur + leren kuipstoelen pas een maand gemonteerd en t leer is ng goed! 15" velgen 5 spaak strakke 8terklep angeleyes koplampen cristalclear 8terlampen dikke bumpers stuurbekrachtiging alarm met klapsleutel de minpuntjes... een mooie deuk op de balk onder de klep klep is btw onbeschadigd.... :S heeft n mooie 250 dkm op de klok loopt te hoog stationair en de 8ter demper vervangen zou je minder doof maken.... vrijdag komt de expert de schade opnemen en dan kan ie voor mij weg ik wil/moet goedkoper gaan rijden... ![]() dit zijn de foto's (ja k ben niet zo handig...) http://www.mijnalbum.nl/Album=FTSHVXLJ de auto staat in elsloo (in de buurt van maastricht) vraagprijs is €900,- greets soepie!
|
||||
|
||||
![]() en up...
|
||||
|
||||
![]() oke mense t is vrijdag:P
expert is geweest de auto ken voor mij nu de verkoop in! een beetje n handig iemand kan de deuk makkelijk eruit halen... en die handige zijn er wel hier opt forum :P voor 900 of n heel goed bod mag ie weg! als ie binne 2 weken niet weg is gaat ie in onderdelen.... ik ben opzoek naar n golf2 1.3/1.6 en een beetje orgineel :P inruil ook mogelijk dus! greets soepie
|
||||
|
||||
![]() hey die auto ken ik
![]() mooie auto mensen zeker het kijken waard !
|
||||
|
||||
![]() hey erik thanx!
maar eh je komt uit stein??? 16v?? stop je wel s bij t centrum??? nja we zien ons wel! en peeps hij heeft gelijk! ![]()
|
|||
|
|||
![]() hey die ken ik ook..... bij deze een up voor jou dan....
|
|
|||
|
|||
![]() ben wel geinteresseerd..wanneer kan ik kijken?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik ben wel geeintereseert in het interieur,
ik kan je een compleet wolfsburg interieur met el. recaros op inruilen. laat maar eens horen. Groetjes Twan |
|
||||
|
||||
![]() Als die in onderdelen weggaat, moet je me maar even Pm'en
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik probeer m eerst zo te verkopen....
en als ie niet verkocht wordt dan zijn jullie de eerste voor n pm ![]() @ basje: je hebt n pm laat mr wat weten!
|
||||
|
||||
![]() ok laat maar horen.
alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
![]() hij is r nog!
hijs egt de moeite waard!!! ![]() haha ik heb voor de geintreseerden ook nog een 2e gti blok voor erbij liggen zonder poulies wel de rest (remmen draagarmen computer kabelboom enz enz) greets soepie
|
||||
|
||||
![]() GODVERDOMME
ik kreeg vandaag n brief van de verzekering hij is total loss.... hij gaat in onderdelen of in 1 koop.... doe een goed bod of pm me maar ff als je onderdelen wil hebben... of helemaal... greets soepie