![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben opzoek naar:
- Benzine tank voor de golf 2 - Niet heldere kruiskoplampen voor de golf 2 - 60mm verlagingsveren voor de achterdempers van de golf 2 verder: - Zwarte hemel zonder opendakje voor de golf 2 - Zwart vloerkleed voor de golf 2 - Plaklogo`s met VW teken erop. - Achterklep met raam zonder spoiler. - Setje Sebring velgen die onder de g60 geleverd zijn. Heb je hier iets van liggen en je wilt het kwijt laat het me weten via PB of via H_vanBeek@hotmail.com zodat we tot een eventuele koop/ruil kunnen komen. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel n achterklep voor je liggen
zit n ruit in, dacht blank glas de klep ziet er niet meer super mooi uit, zitten paar kleine krasjes op geloof ik... zeg maar wat je dr voor geeft als je m nog nodig hebt verder heb ik hier trouwens nog een hele zooi aan MK2 spullen liggen, en een hele jetta MK2 om te slopen dus mocht je nog iets anders nodig hebben laat je t maar weten k weet namelijk niet zeker of een tank van een jetta onder een golfje past...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij woont toch in limburg? Ik in Denbosch en zo`n ding versturen is geen optie lijkt me. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik kom dalijk door den bosch dus k kan hem je evt meenemen als je wil kan je me bellen, maar wel snel want ik ben zo weg... EDIT
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 10-12-2006 at 06:27. |
|
||||
|
||||
![]() ik heb mischien op korte termijn een setje 60mm veren over, weitec. als alles goed gaat kan ik 2 schroefpoten overnemen van een vriend van me. veren zijn nog niet gemonteerd, maar als die schroefpoten niet door gaan wil ik ze graag achter de hand houden. i'll let you know
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog een tank over
dus laat maar weten
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je al gepmt laat me even weten wat je ervoor wilt hebben. Quote:
Super hou me op de hoogte! hij staat nu achter veels te hoog. Quote:
Heb je mail gelezen, maar waar is hij op te halen? Last edited by Gert : 10-12-2006 at 11:46. |
|
||||
|
||||
![]() Henk je hebt weer mail
![]()
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() heej
je was al weer te laat me je PM als je me had gebeld was t miss nog gelukt weet niet of je haast hebt bij die klep, want me auto is van t weekend in sittard achtergebleven de klep kan dus op zijn vroegst over twee weken weer naar den bosch komen dus niet komend weekend maar t weekend dr op, op donderdag dan wel waarschijnlijk laat maar weten wat je wil! k heb nog effe nagekeken, maar de klep is in een betere staat dan ik daht, had m met deukjes in gedachte, maar zitten er niet in de prijs blijft trouwens t zelfde, die was prima btw, heb je nog gekeken of die tank van de jetta onder je golf past? dan kan ik je die ook meenemen voor andere onderdelen moet je nog maar effe een lijstje maken als je nog wat nodig hebt
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 10-04-2006 at 09:42. |
|
||||
|
||||
![]() omhoog
|