![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie weet wat voor leveranciers er zijn met deze maat band? Ik kan alleen Nankang vinden, maar twijfel over de kwaliteit van hun banden.
Of anders 195/45/15 banden die smal zijn. Het is voor een 6j velg. |
|
||||
|
||||
![]() nankang is idd... enigste of de enige..
dit is een perfect bandje voor om een 8J .. vooral als je laag wilt (tis niet echt kwaliteit maar dat terzijde :p) om 6J zou ik persoonlijk iets van 175/50-15 leggen... goeie prijs en mooie maat. succes
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet je dan een merk voor dit bandje (175/50-15)? Ik kon alleen Kuhmo vinden, en die band ken ik al = niet goed in het nat. Thanks! |
|
||||
|
||||
![]() heb ook 6x15 velgen neem zelf 165/45 coni (als ik die nog kan krijgen) anders
165/50 br stone heb 45 ers op 7j gehad stond goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb al 165/50 bridgestones erop gehad, vond het te smal. Kwam de wegligging ook niet echt ten goede! Dus ik zoek iets met wat meer vlees, dus eigenlijk wat breder, maar niet dat het over de velgrand gaat hangen. Het aanbod in plate 15 inch banden is toch best beperkt vind ik.
|
|
||||
|
||||
![]() 175-55-15 smartbanden dan?????
Maatje van me heeft ze voorop liggen op een 6,5 J velg meen ik...maar staat echt dik en ziet er breder uit als het is!!! grtz..Vic..
|
|||
|
|||
![]() Heb nu onder de Jetta ook 175/55 Bridgestone op 7x15 velgen.
Gript goed en staat ook nog wel aardig (in die volgorde is het belangrijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat 175/55 te hoog is, wil nog wel goed laag kunnen. Vandaar dat ik 185/45 als een mooi alternatief zie...!
|