![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
bij deze zal ik ook maar eens een topic openen over mijn golf 2 gti 16V. toen ik hem kocht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en na direct al een redelijke check list G60 wielbogen, gti dunne lijsten, mistlichten, kofferbekleding, hoedeplank zonder uitsparing voor boxen, voorste stoel, platinum bougies, bougiekabels, distributieriem, koppaking, kopbouten, kleppendekselpakking, waterpomp + huis, vriem, luchtfilter, injectiefilter, olie, koelvloeistof, expantievat, kofferpompjes, remvloeistof, voorste nieuwe schijven + remblokken, achterste nieuwe schijven + remblokken, radio en natuurlijk airride merk GAS 10mm leidingen, 8 kleppen, snellere compressor, 20l tank en speciale koppelingen en natuurlijk een afstandsbediening ![]() staat hij er nu zo bij.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() plannen zijn nog om hem op webers te leggen ![]() webers, luchtfilters K&N, bewerkte cilinderkop met dichtgemaakte gaten van de injectoren (in en uitlaat is bewerkt) heb ik al liggen ![]()
'Keep On Cruizing' Low'n'Slow Golf mk3 -> Daily Audi LS100 '72 -> Project Last edited by airkewld : 31-08-2012 at 21:35. |
|
||||
|
||||
![]() zal misschien ook even wat ex rides van me laten zien
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie plaatjes maat, have fun met de cilinder kop, maar denk dat het wel goed gaat komen...
![]()
|
|||
|
|||
![]() wow wat een wagenpark al!! die beige mk1 is super <3
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thnx ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() van de week orgineel vw gti logo's met de post binnengekregen se
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hele verandering, dat overspuiten van die K3-velgen...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toffe auto's hoor. Die 2 komt ook mooi uit zo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nja ik werd zot van da roos zicht op mijne hof ![]() ![]() 16" BBS RF 8J rondom (momenteel) ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thnx ![]()
|
||||
|
||||
![]() in verband met mijn nieuwe velgen.. steek is 5x112
gewoon een adaptor steken 5x112 naar 4x100 of schijven laten omboren en dan een adaptor of..? ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie GTI
en uwe Jetta (mk2) vind ik ook wel stoer ![]() check pb
|
||||
|
||||
![]() Nette wagen .
|
||||
|
||||
![]() al een leuk lijstje auto's versleten!
![]() zeker dikke GTI, heerlijke kleur ook maar hij verdiend wel een poets beurtje.. ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |