|
||||
|
||||
Aircooled Scheveningen 2014
Wat een geweldige dag weer. Veel bekenden gesproken. Qua auto's is het duidelijk dat de ratjes definitief de scene verlaten hebben.
Heb aardig wat pics gemaakt. Zal de komende dagen het album gaan vullen
|
||||
|
||||
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 25-05-2014 at 18:48. |
|
||||
|
||||
Zo ze staan er weer in. Veel plezier en iedereen is uiteraard welkom zijn eigen pics in het album erbij te zetten.
|
||||
|
||||
Leuke meet...
|
||||
|
||||
erg mooie meeting, en een hele goede opkomst!
heb ook een paar plaatjes geschoten, zal is proberen een leuke collectie te maken binnenkort
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
En wat een weertje was het Erg leuke dag gehad! Veel nette wagens gezien
|
|
||||
|
||||
Quote:
Op de foto's lijkt het alsof de mensheid uitgestorven is, raar dat er zo weinig mensen op de foto's te zien zijn.. Normale meetingfoto's staat het vol met mensen...
|
||||
|
||||
Was druk zat !!
edit; YouTube video was op prive gezet, hier de nieuwe link https://www.youtube.com/watch?v=2pl...eature=youtu.be
Last edited by Area51 : 28-05-2014 at 07:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb geprobeerd zoveel mogelijk de mensen uit de pics te houden. Dat was soms wel een paar minuten wachten op een shot. Was rond 3 smiddags bijna TE druk door alle toeristen
|
||||
|
||||
Quote:
Job well done..
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooie foto's en filmpjes mannen,ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
Zo dan, ook mijn foto's online van deze gezellige dag!
Check ze nu in m'n gallery op www.AirMighty.com ...enjoy!