![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mijn nieuwe auto.
Golf1 TDI 90pk Wat er nog aan veranderd wordt: BBS rm velgen denk 6.5J voor 8J achter Grijs GTI interieur nu eens wat betere foto's geplaatst ! ![]() ![]() ![]() De auto rijd geweldig en je hebt constant vermogen echt een aanrader een TDI in een golfje 1 ![]() Last edited by marceltheonly1 : 08-05-2012 at 21:14. |
|
||||
|
||||
![]() gave auto, had hem al zien staan op MP
van harte met de aankoop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto zoals hij er staat. Kan mezelf niet echt vinden in je ideeen.
Stalen bumpers met grote lichten is geen potje. Zoals ie er nu bijstaat ie 100 punten. Zou zelf de winst zoeken in het vermogen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Absoluut! ALLES wat je er nu aan veranderd behalve detailen is afbreuk aan deze wagen ![]() (aan het uiterlijk dan he?)
Last edited by Audi1981 : 17-04-2012 at 13:30. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x2
|
|||
|
|||
![]() Oke jullie hebben gelijk dan het interieur maar helemaal aanpakken (A)
|
|
||||
|
||||
![]() ik zou er helemaal niets aan doen... tenzij je ergens een tartan gti interieur kan vinden. verder gewoon afblijven en van genieten.
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de reacties ben erg blij met de auto en hoop dat het een goede basis is alleen weet ik niet of de koppeling het nog lang houdt maar dat is even afwachten
|
|
||||
|
||||
![]() nee puur in de techniek je centen steken.. ding is al af..zeldzaam mooie gtd
|
|||
|
|||
![]() Een goede basis?
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x3,ding ziet er geweldig uit,ik zou ook de koppeling upgraden[begrijp dat dat niet erg fris is?]en zoveel mogelijk vermogen uit de tdi halen......
|
||||
|
||||
![]() Als er een 1Z motor in licht zou ik het mooi zo laten,in een 1Z zitten zuigers die geen hoge vermogens aan kunnen.
Verder mooie auto. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Optisch zou ik de tankdop en het interieur veranderen en een GTI lip plaatsen. Verder issie mooi man! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x5
|
|||
|
|||
![]() mooi ding! zelf ook met een 90 pk'tje type 1 bezig
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker zo laten die auto, hooguit nog de metertjes installeren in de middenconsole en een gti lip
|
|||
|
|||
![]() Hoe hij er nu bij staat sorry voor de slechte foto's :P
|
|
||||
|
||||
![]() mooie auto, andere velgen en een andere tank dop inderdaad
verder lijkt mij 90 pk wel voldoende ik heb dezelfde motor in mijn golf 4, en die is snel zat en veel zwaarder....dus ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo eerst maar eens normale foto's geplaatst !
|
|
|||
|
|||
![]() Mooie auto!, 90pkje is best rap voor een in een Golf1 , alleen persoonlijk vind ik die velgen niet mooi onder deze auto staan.