![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag opgehaald. Een mk1 1.5 JB uit 1983.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op het moment alleen kleine plannen mee. Misschien in de zomer wat grotere maar voorlopig even wat kleine dingen. Hij moet even ge-de-johnnyfied worden want er zat een booskijker op, embleemloze grill en te donkere folie op de ramen. De auto is een keer opnieuw 'gespoten' dit is niet super gedaan dus we hebben het idee om hem in de zomer eventueel te rollen en tevens wat kleine plekjes aan te pakken. De achterklep is wel vrij ver heen maar die is sowieso ook strak gemaakt wat ik niks vind. To-do Folie van de ramen af Porsche stuur Originele zwarte bumpers Steenslag kapjes ( de huidige zijn mee gespoten...... ) Ander interieur ( zit zelf te denken aan porsche 944/924 stoelen ) Kleine interieur dingen vervangen, deurpanelen achter, hoedenplank etc. Achterklep vervangen ( deze is gecleand en sowieso niet in super staat ) Omlaag draaien Andere velgen eronder ( BBS RT 009 in het begin ) Komende zondag gaat het meeste gebeuren van de kleine dingen op het nieuwe interieur na of ik moet nog iets vinden in die korte tijd. Last edited by powah : 15-02-2014 at 21:04. |
|
||||
|
||||
![]() Plannen klinken goed, is wel wat leuks van te maken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke golf.
Er is wel al wat aan gewerkt zo te zien, hier en daar in de positieve zin; - Je hebt een vrij zeldzaam gestreept GTI interieur. Wat is de conditie daarvan? - zacht dashboard - middenconsole met meters - luxe armsteunen - verstelbare buitenspiegels - volgens mij mis je alleen de deurbakken en dan is dat helemaal laat model GTI - radiator met extern reservoir
|
||||
|
||||
![]() Interieur is in redelijke staat. 1 klein brand gaatje op de bestuurdersstoel en op de achterbank een kleintje. Rest is hij netjes.
Er is volgens mij inderdaad wat moeite aan gedaan om hem GTI achtig te maken maar daar ben ik zelf niet zo van als het geen GTI is. Haha, ja er is ook genoeg aan in de negatieve zin aan gedaan maar dat komt allemaal goed! |
|
|||
|
|||
![]() Sjieke wagen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Yes, sir, hopelijk blijven ze er vanaf
|
|
|||
|
|||
![]() Hoop t ook voor je!, als ik je zie staan ga ik hem wel ff bekijken haha altijd leuk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ff een schakelaartje tussen de plus van de bobine zetten, komen ze er iig niet mee weg.
|
|||
|
|||
![]() Ja had op de GTI een schakelaar zitten voor de benzinepomp werkt ook goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren snel wat dingetjes gedaan.
Folie eraf, andere bumpers en velgen geplaatst. Er moeten nog een aantal kleine dingen gebeuren maar toch alvast snel foto's gemaakt. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat ziet er al beter uit
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hee leuk die velgen heb ik ook.
Ik heb ze nog niet veel vaker gezien. De mijne zijn nu muisgrijs. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er al een stuk beter uit!
|
||||
|
||||
![]() Sexy gozer daar op zn sloffen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
BBS RT 009, komen van mijn oude originele golf mk2 BBS uitvoering af. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ontzettend |
|
||||
|
||||
![]() Leuke aanwinst, heeft zeker potentie!
Trouwens.. Zie ik daar 4-spaaks Revo's in de achterbak liggen?? ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Yes dat zijn 4 spaaks revo's. Heb ik gisteren aangeschaft maar gaan weer de bingo in haha. Vond het toch niet zo geslaagd.
|
|
||||
|
||||
![]() ATS type 5 niets voor eronder?
Zie velgen en banden verkoop gedeelte ![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Had ik al gezien. Wel leuke velgen maar net iets 'te abstract' voor mij.
|