![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo mensen,
we willen binnenkort onze Golf 1 cabrio laten spuiten. nu is mijn vraag of het dak met frame en alles in een keer compleet van de auto gedemonteerd kan worden? of moet eerst het linne dak eraf en dan pas het frame? alvast bedankt... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Frame kan kompleet verwijderd worden.
Veel doen echter de onderste spankabel los halen en de onderkant van de kap kan dan in de carrosserie gelegd worden.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 19-04-2012 at 20:03. |
|
||||
|
||||
![]() oke, maar als je die spanner los haald krijg je hem er dan wel weer goed strak erop?
|
||||
|
||||
![]() Die gedachte had ik ook, spankabel los en ik het dak nooit weer terug te krijgen.
Niets is minnder waar, in een paar minuten zat het dak weer op z'n plaats.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oke dan zal ik maar eens gaan kijken,
op hoop van zegen haha, en hopen dat ik het dak er weer netjes en waterdicht op ga krijgen. en anders maar weer laten doen... :P
|
|||
|
|||
![]() Het dak kan er in zijn geheel af. Echter voor alleen de buitenkant te spuiten zou ik alleen de onderste spankabel los maken en het dak aan de onderkant "wegvouwen".