![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik ben Michel Modderman 23 jaar en kom uit Ten Boer (groningen). Ik ben werkzaam als onderhouds monteur/lasser. via dit forum wil ik jullie op de hoogte houden van mij golf 1 project. Hierbij de eerste foto''s ![]() ![]() Dit was het enige roestplekje van de hele auto. ![]() De achterbank eruit. ![]() De 1100cc motor die het met nieuwe benzine en nieuwe accu na 10 jaar stil staan meteen aanging ![]() ![]() Achterbumper eraf. ![]() Deurbekleding eruit. ![]() Interieur eruit. ![]() Voorruit gedemonteerd. ![]() Helemaal kaal. ![]() Last edited by MM Designs MK1 : 14-04-2011 at 18:39. |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto! Schuur vonst? omdat er nog oude kentekenplaten opzitten. Succes ermee! Ik wist niet dat een GTS met een 1100cc geleverd was..
Welke kleur word ie uiteindelijk?
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Weer een Groninger erbij
![]() Leuk Golfje! Denk dat het geen echte GTS is...die waren toch wit en hadden toch een BBS kit? Misschien alleen de striping ervan? Plannen klinken goed....16V in zo`n MK1 is echt heerlijk. Bij jou in `t dorp rijdt/reed ook een blauwe MK1, witte velgen en 16V uit een Scirocco....vreselijk snel dat ding ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie striping,
![]() Is geen echte GTS, die zijn origineel alleen in het wit met een BBS-kit en een "bigblock" motorblok geleverd...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja klopt achter in het hoekje van een schuur en via via aangekomen ![]() weet niet ik twijvel nog een beetje donker grijs metallic of licht blauw metallic? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dankje ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van 40 pk naar 140 pk..
![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja leuke v erbetering tog ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() wordt een mooie en snelle wagen dat! komt die gts striping ook weer terug? Zag er mooi uit namelijk!
|
|
|||
|
|||
![]() [I]nee komt er niet weer op is allemaal kapot gegaan met eraf hale :S
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed Bezig!
|
|
||||
|
||||
![]() mooi project, je pakt het grondig aan. ben zelf met soortgelijk iets bezig
persoonlijk zou ik wat kleur betreft voor grijs gaan ipv lichtblauw. succes !!
|
||||
|
||||
![]() mooi project
![]() |
|
|||
|
|||
![]() goed bezig hier , heb je de motor nou gespoten incl distributieriem?
Geen zin gehad om alles netjes los te halen ? Verder lekker bezig zo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
aan de griptang op het tandwiel te zien is ie bang dat ie verdraaid ![]() ma idd lekker bezig hier! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaaf project!
![]() |