![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hello, er zullen wel mensen zijn die men vorige 2 projecten kennen zoals mn mk2 en men eos.
de mk2 ![]() de eos ![]() ![]() Kon het me niet laten op terug een vw in huis te halen. En wou iets praktischer als de eos, daarmee dus op een bora variant gevallen. Motor enzo heel goed maa beetje verwaarloosd door de votige eigenaar, oud meneertje he. Daardoor zijn we wee gestart met een daily projectje he. Bora variant 2006 130 pk 1.9 tdi met 90000 km Zwart van kleur Stoffen interieur Wat basic uitgerust Wat er na 1 maand al gebeurd is :-D. 4motion stabi met koppelstangen aangekocht ligt thuis Glazen ruitenwisserdopje al geplaatst Simpel radioke met iphone aansluiting Beige recaro interieur gekocht en aangepast. Wat to do nog: us stootlijst met sml ( sml en kabels besteld us stootlijst nog niet) Verlaging op ap schroefset (besteld) Velgen wss 19 tis ne daily voor veel km Wagen hersprayen in zelfde kleur dat de foutjes wegzijn armsteun in leder besteld ;-) door het slechte weer enkel wat pics van het interieur. oud vs recaro ![]() orig deurpanelen van de recaro maar vond het onderste vond ik niet mooi dus het leder er maar uithalen ![]() resultaat na effe werken ![]() dan in het oude paneel stof eruitgehaald en leder ingeplaatst :-) veeeel beter mijn gedacht ![]() voorste stoelen derin zitten 100 keer beter ![]() en de achterbank ook :-) ![]() |
|
|||
|
|||
![]() door niet veel tijd te hebben laatste tijd nog eens wat pics en info
de bora ligt dus op ap en vanachter potje eraf en schuren dus. ![]() hierna velgjes gaan halen maar static op 9 vanvoor ging niet voor mij al waren die velgen voor me patat ![]() alles maar terug verkocht en nu deze velgen gekocht. boorden worden terug gepolierd en hart int zwart samen met de auto volgende maand. specs rims rh p turbo 19 inch 8 en 9 j breed ![]() . het interieur is nu ook beter nieuwe armsteun in zelfde recaro leder gestoken en plastiekjes dat stuk waren vervangen ![]() ![]() Wat komt er nog allemaal. respray 10 maart us spiegel gekocht big one dan alles in mekaar steken |
|
||||
|
||||
![]() erg netjes! mooi interieur
![]() de mk2 en eos zijn ook 2 hele nette voorgangers, Welkom
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad jammer van de porkers, dat zag er superdik uit! Maar de RH's zullen ook zeker mooi staan onder deze wagen. Mooie auto, en mooie plannen!
|
||||
|
||||
![]() Nog een Variant knutselaar
![]() Welkom op VF! ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() als ik je andere auto's zo zie dan maak ik mij geen zorgen dat deze ook mooi word
![]() |
|
||||
|
||||
![]() welkom,mooi spul...
|
||||
|
||||
![]() cool idee die deurpanelen.