![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Als nieuweling op dit forum zal ik mij zelf even inluiden. De auto waar mee ik begon was een oude golf 2 uit 1985 een import uit duitsland met een 4 cil 1.6 zo zag hij er uit toen ik hem net had ![]() nouja goed toen begon het met de standaard dingen zoals verlaging emblame loze grill enz. toen kwam hij er al snel zo uit te zien ![]() ![]() ![]() toen vrijkort daarna is de 1.6 er uit gegaan en hebben we er een 1.8 8v in gehangen die er nu nog in hangt. heb gelijk een complete set elektrisch verstelbaare recaro`s gekocht met deur panelen en alles zonder instap schade. omdat ik swinters was door gegeleden over een stuk ijs had ik besloten om de auto een andere kleur te geven. met de roller. dit was het resultaat eerst: ![]() ![]() [dit was mijn eerste auto die mij eigelijk meer gekost heeft dan dat hij opzou leveren heb ik besloten om hem in onderdelen te verkopen of in 1 geheel zonder recaro`s. ik heb mijn ogen gelijk laten vallen op een golf 1 wat een soort droom auto was voor mij ![]() dus deze heb ik sinds kort op gehaald. ![]() ![]() ![]() nog wat foto`s er bij ![]() ![]() ![]() ik heb bbs rs 001 gekocht voor de mk1! sinds kort en ben bezig met het opknappen ![]() zo kocht ik ze ![]() Bezig met uit elkaar halen, ze waren nog nooit uit elkaar geweest dus dat is mooi natuurlijk ![]() ![]() ![]() tot nu toe 1 gedaan de rest moet nog ![]() ![]() en ik heb een inlaat van een kr overgenomen van een maat van me. die heb ik zelf ook nog even hooglans gepolijst en ben vandaag bezig geweest met het opnieuw verven van de letters in de bijna orginele kleur ![]() ![]() ![]() En de oude velgen van me golf 2 op me mk1 gezet tijdelijk ![]() ![]() ![]() hij staat nog vrij hoog komt ook omdat achter banden maat 195 55 15 op zit en voor 195 50 15 maar dat is een volgend puntje waar k naar zal kijken ![]() Last edited by Miiiilan : 18-02-2012 at 18:46. |
|
||||
|
||||
![]() Hoi , welkom op dit forum , leuke wagentjes alleen zijn die embleemloze grilletjes niet zo m'n ding maar ja ieder z'n ding hé.
Da 1-tje ziet er zo op het eerste gezicht nog best goed uit , wat wel spijtig is is dat zo er zo'n lullig zonnedakje in geplaatst hebben.
|
|||
|
|||
![]() Welkom maat
![]() Ziet er goed uit die inlaat van die kleine. :P Heb je het onderste deel er niet bij ? Schroefsetje eronder binnenkort en zodra de velgen zijn gelijk op maat laten zakken en klaar is de Golf ![]()
|
|||
|
|||
![]() naar die mooie Orginele grill ben ik nog naar op zoek
![]() k vind dit ook niks. Last edited by Miiiilan : 18-02-2012 at 18:53. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ha Milan!
|
|||
|
|||
![]() hee tim
![]() is het al gelukt met je stuur bekrachtiging? |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
|
|
||||
|
||||
![]() welkom op t forum. mooi wagen geschiedenis heb je!
|
|
|||
|
|||
![]() dankje
![]() gister een schroefsetje over gekocht van Habbekrats( van dit forum) vandaag er onder gezet! echt een lekker stug setje maar wel goede weg ligging! zo was de ruimte tussen de wielkast ![]() en zo ging het lager! ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er top uit
![]()
|
|||
|
|||
![]() thanks do,
hij is lekker stug en rijd heerlijk:P |