![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor komende zomer ben ik op zoek naar een setje spoorverbreders van 15mm breed per kant met de steek 4x100, M12x1,5.
Ik zoek het zogenaamde 'systeem 4' met dubbele bouten én een centreerring van 57,1mm. Plaatje met voorbeeld: ![]() Als iemand wat heeft hoor ik het graag!
|
||||
|
||||
![]() Up!
![]()
|
||||
|
||||
![]() wat ik weet is dat het "systeem 4" alleen vanaf 20mm beschikbaar is
|
||||
|
||||
![]() Ja ik kan lezen...maar heb evt een setje 10mm spacers...incl lange bouten en centreerring erop...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() En ik kan ook lezen, maar heb nog wel zo'n setje als jij bedoeld liggen. Alleen dan in 20 mm
|
|
||||
|
||||
![]() Excuses, ik was niet 'subscribed' bij dit topic, had niet gezien dat er reacties waren.
![]() Ik wist niet dat dit systeem vanaf 20 mm pas te verkrijgen is. Ik ga zo even in de schuur passen of ik 20 mm verbreders ook kwijt kan. Vandaag stuur ik nog wel even een paar PM berichtjes. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Topic mag dicht, ik neem een setje over van kees kng60
![]()