![]() |
|
|||
|
|||
![]() Voor mijn Golf II 1.6 zoek ik een drukplaat, behorend bij een 190mm koppelingsplaat. Om misverstanden te verkopen nog even een foto van hetgeen ik zoek:
Uiteraard wel in een goed bruikbare staat, ik heb zelf al 2 exemplaren liggen met groefjes. Verder (ook voor de Golf II) een km-tellerkabel met een ROOD wormwieltje, aangezien ik de bak van een Golf 3 1.9D ga gebruiken. Ik woon in Midden-limburg, maar verzendkosten wil ik ook wel betalen. Alvast bedankt, Groeten, Jeroen |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb toevallig een koppelingset liggen van dit type. heb m gebruikt gekocht (1 week) de vorige eigenaar kwam erachter dat er eigenlijk een grotere maat in zijn wagen hoort. Toen heb ik m overgekocht, maar niks mee gedaan omdat die bij mij ook niet ging passen. (een 1.3)
Ik zal snel eens kijken hoeveel mm deze is, het is een Sachs (gele doos)
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de moeite alvast! Ik wil er wel nog even bij vermelden dat ik de koppelingsplaat zelf niet nodig heb (ik heb die al nieuw, helaas bij het bestellen erop gegokt dat de drukplaat nog wel goed zou zijn).
Maar ik hoor graag van je wat je hebt en wat de prijs is. |
|
|||
|
|||
![]() Heb wel wat drukgroepen
Kijk morgen wel even of er een 190mm tussen zit |
|
||||
|
||||
![]() nee helaas ik heb een 200 mm set. (http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=tim_j)
|
|||
|
|||
![]() Tim_j bedankt voor het nakijken!
Golf_kmII16v, mocht je nog wat hebben liggen hoor ik het graag, ook jij alvast bedankt. Groeten, Jeroen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Losse drukgroepen zat er geen tussen[200 en 210] Heb nog een 1.6 blok staan,daar kijk ik morgen even na |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt voor het aanbod, echter heb ik inmiddels een drukgroep gevonden. Hopelijk had je de drukgroep op jouw blok nog niet los gehaald. Dit topic kan gesloten worden, Groeten, Jeroen |
|
|||
|
|||
![]() Had er nog geen tijd voor gehad
|