![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit jaar willen we eens overwegen om de wagen met de vrachtwagen naar Worthërsee te brengen. Hiervoor zijn dus minimum 8 wagens nodig.
Waarom niet zelf rijden? Simpel, geen gezeik met eventuele controles in Duitsland ofzo. En om nu mijn wagen als voorbeeld te nemen: Golf 1 g60 zou ik aan verbruik heen en terug naar worthersee een kleine €500 verbruik hebben. Indien er 8 wagens op de truck staan kost dit per wagen €312,5 Traject: Wagens worden geladen in België (Lennik) op woensdag 9 mei. Wagens komen aan in Rosenheim (Duitsland) op vrijdagochtend 11 mei. Vanaf Rosenheim is het nog zo een 270km cruisen tot velden. Dus als er 8 wagens op de truck staan kost het heen en terug €312,5 per wagen. Wie nog meer info wil, vragen heeft contacteer mij. Wie eerst reageert heeft uiteraard eerst recht op de vrije plaatsen. Momenteel zijn er op de eerste truck nog 5 plaatsen vrij. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sixpack was hier ook mee bezig. Maar jullie datum is niet geschikt voor hem jammer genoeg.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, er is veel interesse voor heb al verschillende reacties gekregen maar de datum moet natuurlijk goed uit komen. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gaan wel meer vrachtwagens heen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idee is erg leuk, en het ziet er natuurlijk onwijs gaaf uit. Ik zou me echter meer zorgen maken om de controles in oostenrijk, dan die in Duitsland.
![]() En daarbij, wat is er nou mooier om die rit met je "speeltje" af te leggen? (extreem laag aircooled of iets dergelijks natuurlijk uitgezonderd) Overigens wel een redelijk veilige manier van transport. Als ik zie hoe sommige lui naar Oostenrijk komen met een hele mooie auto op de autoambulance achter een (te) lichte trekauto. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is voor mij persoonlijk gen zuiver om verbruik, het is veel goedkoper zo en de laatste 250km rijden we zelf en dat zijn toch de mooiste vind ik dan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga jij ook met de truck naar de Worthersee?
|
||||
|
||||
![]() leuk initiatief..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee René , heb andere plannen dit jaar ander forum lid gaat met zijn Koopman auto heen |
|
|||
|
|||
![]() leuk idee maar hoe komen de 8 eigenaren (+eventuele inzittende) op de bestemming?
dat wordt dan toch en busje huren die ook betaald moet worden?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
of de trein. Het is vooral interessant voor wie bv met een kever niet zo ver wil rijden tegen 90 km/u |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben vorig jaar met de trein geweest, opzich goed bevallen
ware het niet dat mn 2 dochters niet gemakkelijk gingen slapen.. ![]() tis ook behoorlijk aan de prijs, maar een goed alternatief (ook leuke autos staan erbij) De vrachtwagen ben ik met alberto mee bezig geweest, echter wordt het weer prijzig omdat je weer erachteraan moet reizen+ iedereen moet met de data's kunnen. als met al (de T1 rijdt +/- 1:6 ) ben ik goedkoper uit als ik zelf rij incl een overnachting, maar voor iedereen is dat weer anders (gezinssituatie, vervoer etcetc) Is zeker een mooi alternatief ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op zich een goed alternatief....
Ik vraag me wel af hoe dit verzekerings technisch zit. Wat als de vrachtwagen bij een ongeval betrokken is bv en er schade aan de auto is..etc etc vul de doem scenario,s maar in. Of zit er verzekerd vervoer bij de prijs inbegrepen. Ik neem aan dat de chaufeur een laadbrief ofzoiets moet hebben,je kan toch niet zomaar een truck met auto,s door Europa zeulen???
www.dutchdub.nl Last edited by BLEK : 02-02-2012 at 17:08. |
|
||||
|
||||
![]() Vracht is verzekerd tot €125.000,
Laadbrief weet ik niet direct, daar zou ik eens moeten naar vragen. |