![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Is er toevallig nog iemand die zulke dingen heeft liggen! Moeten van een oud type mk2 motor zijn! Wordt nog al eens gebruikt door mensen die een mk3 motor in een mk2 wordt gebouwd! Als je wat hebt en je wilt het kwijt voor een leuke prijs. Geef maar een gil! Fotootje! ![]() Uploaded with ImageShack.us
|
||||
|
||||
![]() bedoel je alleen het voelertje wat erin geschroefd zit of het hele huis? want die voelertjes kan je gewoon nog bij de automaterialenzaak kopen en ook nog bij de dealer.
|
||||
|
||||
![]() ze worden idd schaars ..
idd worden van overlepelen golf 3 blok .. als temp sensor gebruikt .. ben ze ook aan het sparen .. vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
![]() Heb er wel liggen
|
|
|||
|
|||
![]() het hele huis...incl. sensor het liefst! Het word ook vaak op een andere manier gedaan. Maar dit is wel mooi orgineel! Ik stel deze vraag voor bas omdat die nogal eens van dit soort projectjes heeft!
@golf mk2 16v. Heb je er 1 of meerdere? En wat is je prijs?
|
|||
|
|||
![]() Het hele huis heb ik er maar 1,voor eigen gebruik
Sensors heb ik wel meerdere |
|
|||
|
|||
![]() nope helaas...just askin! Thnx anyway!
|
|||
|
|||
![]() Watvoor type motor komt het af ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oud type 1.6 benz .. en volges mij ook oude type 1,6 diesel . de rest ging over in plastic .. zonder sensor . maar je kan ze ook krijgen tussen bovenstu slang radiator , buisje met sensor .. |