![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Last edited by Lesley : 16-11-2011 at 16:21. Reason: Ben voorzien |
|
||||
|
||||
![]() De Dealer ?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nope, VW kan ze niet meer leveren |
|
||||
|
||||
![]() voor welk bolk/auto is dit?
Heb geen etka dus kan zo snel niet zien waarvoor ze zijn
|
||||
|
||||
![]() Denk 16v, gezien het 027 nummer.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Originally Posted by Bumper83 V-riem poelie(krukaspoelie) voor jou moet nummer 026 105 255 hebben en de kleinere poelie die hier weer inkomt heeft nummer: 055 105 255 J De extra poelie die op je huidige waterpomppoelie moet komen heeft nummer: 027 121 031 A Dit zijn de poelie's die je nodig hebt bij een PN blok met stuurbekrachtiging. |
|
|||
|
|||
![]() Nog één te gaan..
|
|
|||
|
|||
![]() Je kan ook van krukas gelijk naar de sb pomp
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee gaat niet! Vsnaar loopt dan tegen de krukaspoelie aan. Die waterpomppoelie is er één met vrijloop. |
|
|||
|
|||
![]() Dit is op te lossen door afstandsring vag nr:068 145 193 A te gebruiken tussen de pomp en de poelie
Is niet meer te krijgen bij de dealer[vanaf 2009]en koste toen 20 euro |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ook die is niet meer verkrijgbaar sinds 2009 bij de VW ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een soortgelijk probleem opgelost door een stuurbekrachtiginspomp met een naaf van 51mm te kopen ipv de 41mm. Maar ik had het probleem dat mijn Krukas polie te ver naar buiten stond. En jij hebt het net andersom? Ik heb een vsnaar van Krukas direct naar stuurbekrachtingspomp lopen. Werkt perfect overigens.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedoelde dat je daar niet voor naar de dealer hoefde te gaan ![]() Heb het indertijd ook zo opgelost |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb de juiste poelie kunnen krijgen ![]() Bij deze kan ie dicht.. |