![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi hoi.
ik ben jack, aka the-sherriff. 23 jaar oud. en kom uit het zonnige brabant. Al 3 jaar VW rijder. heb er al diverse gehad. waaronder: -Golf MKII '86. american police style. -Golf MKII '87 GTI met 2.0L 8V. paars met dixi stickers. -Golf MKII '87 1.8 carb. voor onderdelen. -Polo '90. aftrap hok. -Kever uit '70. retro style project. -Jetta MKII '90. duitse politie style. -Passat uit 2000 automaat TDI. en nu een MKIII GTI 2.0L 8V. ben altijd "lowrider" geweest. alles ligt bij mij op de buik, dus zal deze ook nog wel gaan doen waarschijnlijk. hier een foto van mijn Golf die ik het langste heb en de reden van mijn forum naam is: ![]() en hier wat foto's van de GTI wat mijn nieuwste aanwinst is. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() over 2 weken ga ik em ophalen. en dan eerst eens effe paar maandjes rijden voor er dingen aan gebeuren ![]() ![]() en dan nog wat foto's van de kever ![]() ![]() ![]() andere auto's zijn ook foto's van, maar waren niet echt "showwaardig" zeg maar ![]() grzz jack
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() Last edited by the-sherriff : 22-02-2009 at 13:01. |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Leuke auto's, vooral de MK2 vond ik erg leuk!
|
||||
|
||||
![]() nice nice
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dank jullie.
@Mitta, daarom staat de MKII ook nog steeds in de schuur te wachten op wat nieuwe onderdelen om weer buiten te kunnen komen ![]() kan er evt wel meer foto's van posten als je wil ![]()
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() Last edited by the-sherriff : 22-02-2009 at 11:37. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gewoon doen ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() haha, gaat geregeld worden.
![]() zal van allemaal wat foto's droppen ![]() de golf zoals ik em kocht, alleen zater er hier al donkere achterlichten in, en de bekende sticker op de deur. ![]() en toen begon het: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en toen kwam de eerste verlaging. daar waar de hele elende is begonnen ![]() ![]() ![]() ![]() en toen begon het uiterlijke verbouwen een beetje. nog verder naar beneden. ![]() het oude front: ![]() het nieuwe front: ![]() en zo stond ie er op het laatst bij: ![]() ![]() ![]() ![]()
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() Last edited by the-sherriff : 22-02-2009 at 12:59. |
|
|||
|
|||
![]() toen kocht ik er ander ding bij.
een MKII met een 2.0L 8V 116 PK blok erin. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jawel, dit was de "DIXI" ![]() ![]() deze heeft daarna niet lang meer geleefd. achteruit ging kapot, en heb em toen verkocht.
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en toen kwam er een kever in mijn wereld
![]() zoals ik em kocht, anderhalf jaar geleden: ![]() ![]() hij was zo goed als orgineel. alleen lag er toen al een 1600 enkelpoorts bus motor in. dus was al wat vlotter. al snel white-walls erop, en andere uitlaat. ![]() ![]() en toen moest ie toch maar naar beneden: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en daarna was ik de kleur zat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() met als resultaat: ![]()
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() dan was er ook nog een jetta:
zo gekocht: ![]() zelfde dag nog zakken: ![]() met imperial: ![]() als prijswinnaar in duitsland: ![]() nog iets verder gezakt. tot op 2 cm ![]() kon er nagenoeg nergens meer mee komen ![]() ![]() ![]() maar was dat wit al snel zat: ![]() ![]() ![]() iets omhoog en dikke 8 en 9J steffans in 14" eronder: ![]() en dan nog wat foto's van de "overige zooi" ![]() de MKII sloper: voor: ![]() ![]() na: ![]() de kever motor: ![]() en zoals die er nu inligt: ![]() de polo: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en de passat: ![]() ![]() en nu dan een MKIII GTI orginele nederlander. foto's staan hier en daar beetje door elkaar, maar heb wel zo mega veel foto's ![]() ik lees de reacties wel ![]() ![]() groeten jack
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() Last edited by the-sherriff : 22-02-2009 at 13:14. |
|
||||
|
||||
![]() 1 woord voor de kever
DIK!!!!!!!!!! leuke wagens man maar vind je kever echt tof!
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik al vaker heb gezegd, erg dik wagenwark Jack, en politie golf is nog steeds bruut. Die moet ook snel weer op meetings verschijnen...
|
|||
|
|||
![]() gaaf wagenpark hebje man
zalje wel wat kosten haha maar ziet er gaaf uit ga zo door ![]()
|
|||
|
|||
![]() @ Nefret: bedankt voor het compliment van de kever, zit werk zat in
![]() @oldscool-II: de politie golf staat te wachten tot er weer wat geld is om er wat onderdelen op te doen. waaronder, niet geheel onbelangrijk, een nieuw carter. bedoeling is half-half om hem dit jaar weer op meetings te krijgen, maar even afwachten wat mijn financiele status doet ![]() @vw-bennozzz: bedankt. ![]() kost me inderdaad een aardige duit. daarom ben ik ook aardig aan het in krimpen, en heb ik er straks nog maar 3 ![]() en ik ga zeker zo door ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier, mooi wagenpark heb je daar. Wel gaaf dat je overal foto's van hebt, vind vooral de police Golf supervet. Mis eigenlijk de balk op het dak wel een beetje. Maar ga zo door
![]()
|
|||
|
|||
![]() @the skinnmeister: bedankt voor het compliment.
en tsjah, als je iets veranderd, moet je er wel foto's van hebben natuurlijk ![]() en de balk op de golf heb ik gehad, kijk maar eens goed naar de foto's. alleen heb dat ding weggedaan, krijg je alleen maar gezeur mee op de weg ![]()
|
|||
|
|||
![]() nog 1 week wachten en dan is de GTI thuis.
en dan volgen er meerdere foto's ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie verzameling heb je daar staan!
|
|
|||
|
|||
![]() bekende jetta
![]()
|
||||
|
||||
![]() (zijn een hoop foto's niet meer zichtbaar