![]() |
|
|||
|
|||
![]() Verkocht
Last edited by Archiebald : 21-09-2011 at 06:19. |
|
|||
|
|||
![]() Upje!
Op de motorkap en deuk na echt een nette & schone auto waaraan een hoop vervangen is! |
|
|||
|
|||
![]() mensen een goed bod is welkom he! Verkoop hem liever deze maand nog voor 100,- minder (bij wijze van spreken) Dan dat ik 3 maanden moet leuren met de auto...
Trouwens, APK tot September! |
|
|||
|
|||
![]() OMHOOG, elk redelijk bod is welkom
![]() |
|
|||
|
|||
![]() En weer omhoog........
Kom op mensen, hij MOET echt weg. |
|
|||
|
|||
![]() Oke wederom een upje hier...
Deze week worden de voorremmen vervangen, deze waren zo goed als op. Wie hem koopt krijgt er dus splinternieuwe voorremmen bij (gemonteerd)! Ik rij bijzonder weinig in de auto, KM stand veranderd dus niet... Kom op mensen, ik wil er echt van af! ;-) |
|
|||
|
|||
![]() Up!! Elke redelijk bod is goed... anders gaat ie naar de sloop...
|
|
|||
|
|||
![]() Mocht hij wel na de sloop gaan moet je ff een pm doen..
Dan heb ik er ook wel belang bij en ik geef meer dan een sloop ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wat wel een belangrijke notitie is is dat als ik hem naar de sloop breng ik alle nieuwe onderdelen (Van de grote beurt en de nieuwe remmen) eraf sloop voor mn andere Jetta!
Als ik hem toch weet te verkopen wil ik deze kosten wel graag gecompenseerd hebben ![]() Kees je mag me altijd een PB sturen met een prijsvoorstel, geldt trouwens voor iedereen! Beetje heen en weer PB'en, dan komen we er wel uit! |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij nog wat extra foto's, zoals verzocht werd
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Radio komt er niet bij!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Orginele wielen van de andere Jetta, zitten er dus ook niet bij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hupsakee, Jetta zou dinsdag bekeken worden. Dat ging helaas niet door, dus nog te koop!
|
|
|||
|
|||
![]() PRICE DROP!
250,- Ik kan het niet over mn hart verkrijgen een prima rijdende auto te slopen/naar de sloop te brengen! |
|
|||
|
|||
![]() Ik red hem graag van de sloop voor 250! Wanneer kan ik hem komen bekijken/halen? Ik stuur je ook nog wel even een PBtje
Groet, Jostin |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb gereageerd op je PB
![]() |
|
|||
|
|||
![]() SLOTJE aub