![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik vroeg me af waar ik een universele ( sparco leverde ze altijd) tankdop met inlasstuk kan kopen.
Dus een stuk plaatwerk , met grote ( race rally) tankdop. Ze lijken erg op die van een motorfiets of van een audi tt bijvoorbeeld. Wie weet dit , of heeft zoiets nog liggen . |
|
||||
|
||||
![]() hee die Ron.
Die kan ik je leveren in diverse soorten en maten. Stuur me even een mailtje met wat je exact zoekt. - 3 of 4 inch diameter, - afsluitbaar of niet - ronde of vierkante inlasplaat - merk sparco of universeel - er zijn diverse soorten vulhalsen (trechters) voor achter de tankdeksel laat me maar wat weten bij interesse herm@longstreet-engineering.nl
|
|||
|
|||
![]() Ik weet niet of je een grote of kleine dop zoekt?
Ik heb hier nog een pop-up dop liggen gloednieuw.. duwtje en draaien en hij is open.. zie pb verder |
|
|||
|
|||
![]() De exacte maten weet ik nog niet Herrum, zodra ik dat weet neem ik wel even contact met je op.
Inprincipe kan ik nog alle kanten op qua maat . |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Heb nog wel een bovenplaat van een motorfiets tank liggen met mooie dop en sleuten erbij.
Indien gewenst kan ik wel even piccie maken.
|
|||
|
|||
![]() Graag maar kan je daar wel een vulslang op aansluiten dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Je moet er wel een pijpje aanlassen. En daar kan dan weer een vulslang aan.
|
|||
|
|||
![]() stuur maar een foto als je wilt
|
|
||||
|
||||
![]() Morgen krijg je foto
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb er nog 1 van een TT liggen incl stukje blik eromheen.
|
|||
|
|||
![]() Thanks Mel, bel je morgen even op.
Dasher, jij ook alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Aan welke prijs moet ik denken, voor een " TT look " tankdop + inlasplaat.
Lijkt me wel wat voor in de golf 4
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb er ook nog 1 liggen. Van tt met inlas stuk. 125 euro.
|
|
||||
|
||||
![]() oke, thx.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |