![]() |
|
|||
|
|||
![]() heeii mensen, ik zie overal vr6jes staan met ongeveer 210xxx km op de teller en ook heel veel nette autos. Mijn vraag is, kunnen die autos wel zoveel km maken en hoeveel meer kunnen ze dan??
ik hoor graag van jullie |
|
||||
|
||||
![]() blijft afhankelijk van hoe je met je rechtervoet omga en het onderhoud...
onderhoud is behoud |
|
||||
|
||||
![]() Klopt helemaal, een goed onderhouden VR6 kan wel 3 ton draaien.
Maar dat hangt er gewoon vanaf hoe er in het verleden mee om is gegaan.
|
||||
|
||||
![]() de meesten met 210dkm hebben vaak al 510dkm gelopen de meeste tellers van de golf 3 gaan met 300dkm terug naar nul je kunt het wel uitlezen hoeveel ie heeft gelopen volgens mij verder kun je het vaak zien aan het stuur en de bekleding laat je niet verleiden door mooie stoelen ik had stoelen in men g3 en de hebben er 350dkm ingezeten en waren nog netjes.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kunt het zo zien in het km-stand display, of er nog total in staat of niet. Bij geen total heeft de kilometerstand de 300k overschreden. Maar een jaren 90'er VR6 met dik 5 ton lijkt me sterk eerlijk gezegd.
|
|||
|
|||
![]() Ik wou net zeggen, dat is totaal afhankelijk van de rijstijl en het onderhoud.
Inmiddels is een vr6 alweer een oude auto en kmter stand is het laatste waar ik me druk om zou maken. Krijg goed na het uiterlijk dus roest deuken en krassen.(ook onder plastic wielkuipen) Kijk of de ketting niet rammelt de motor niet walmt en of hij rustig loopt. Even een paar keer goed/flink schakelen om de versnellingbak te testen. Persoonlijk geef ik niet veel om kmter standen meer om de algehele staat. Natuurlijk zal er wel verschil zijn tussen een wagen met minder dan 1ton en één met meer dan 3. |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg ook niet dat ze allemaal zoveel hebben gelopen maar 27dkm is niet zo raar vooral niet in bepaalde delen van het land daar komt ook nog bij dat veel vr6jes zijn ingevoerd en als ze in duitsland hebben gereden is het nog weinig met de lange autobahnen toch?