![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gister mijn licht aan laten staan op werk, dus collega's hebben mij geholpen met aanduwen, maar auto wou niet aan slaan en rook naar benzine. Hierna kwam een collega met startkabels, maar hij had de polen verkeerd aangesloten op zijn accu
![]() Hierna de kabels bij hem omgedraaid en mijn auto sloeg meteen aan. Tijdens het rijden kwam ik er achter dat de radio niet meer werkte, dit klopte, want de zekering van mijn radio en van de subwoofer waren door gefikt. Vanochtend startte ik de auto en kwam er achter dat de blower niet meer werkt, maar dat is waarschijnlijk gewoon de zekering. Maar de auto rijd ook slechter, bij het startten moest ik bijna met volle shoke laten draaien, anders viel die uit. Ook toen de auto warm was, kon ik nog niet helemaal zonder shoke rijden, dus een heel stuk met een beetje shoke uit gereden. Na een tijdje de shoke helemaal ingedrukt, maar nu kakt de auto heel de tijd in bij het weg rijden, ik moet meer gas geven en met meer toeren weg rijden dan voorheen. Kan dit hiermee te maken hebben en wat zijn de onderdelen die hiervan een klap kunnen gehad hebben? Gaat om een Golf 1 1100 uit 1980 Last edited by Mikf : 17-02-2011 at 09:22. |
|
|||
|
|||
![]() ik zou beginnen bij de ontsteking!
|
|
||||
|
||||
![]() OIIk denk dat je accu een flinke opdonder gehad heeft, en amper je bobine kan aansturen.
|
|||
|
|||
![]() Hmm, dat zou kunnen, maar met meer gas rijd die prima. Morgen maar even mijn carburateur schoonmaken, want we hebben eerst geprobeerd de auto aan te rennen, maar daar had die geen zin in, dus alles rook lekker naar de benzine..
|
|
|||
|
|||
![]() Probleem lijkt zichzelf opgelost te hebben
![]() |
|
|||
|
|||
![]() accu inmiddels weer opgeladen door de auto, waardoor de ontsteking weer werkt lijkt me
|
|
|||
|
|||
![]() lijkt er wel op ja
![]() |