![]() |
|
|||
|
|||
![]() verloopbusje van dunne naar dikke vertanding, tussen stuuren stuurstang gezocht, wie heeft er eentje los liggen? gaat om een golf 2 daar wil ik een G40 polo stuur op zetten maar die heeft dus een dikke verstanding.
Last edited by eskobarnas : 12-02-2011 at 11:08. |
|
||||
|
||||
![]() dealer o.a.
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog wel een stuur stang liggen waar 1 op zit
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() dan niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoeveel topics ga jij aanmaken voor dat f8cking busje???
in elk topic krijg je een oplossing aangereikt maar volgens mij ben je zo blind als een mol oid....
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Als je geen belangstelling hebt in een komplete stang zoals Alberto die aanbiedt, geef dan GVD gewoon antwoord! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
er was contact via PB ![]() gratis af te halen , verzenden was ook mogelijk (tegen verzend kosten ) maar naar mijn idee geen belangstelling .... ![]() Utrecht > Veenwouden (wat gewoon in nederland ligt ) was te ver ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sorry, maar in een voorgaand topic over hetzelfde onderwerp werd er ook niet de moeite genomen om fatsoenlijk antwoord te geven.
Last edited by J-9A-N : 13-02-2011 at 22:48. |
|
|||
|
|||
![]() bedankt voor jullie reacties ik was even weg maar ik zie dat jullie allemaal wel er een hebben voor mij. Ik heb er maar 1 nodig hoor.. Maar ik ga denk ik toch voor die van alberto . ik kom wel langs wanneer ik in de buurt ben groetenn
|