![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Namens een kameraad van me:
Hey, Heb momenteel de auto van mijn neef hier staan. Hij wilde met weinig verstand zelf zijn verdelerkap en rotor vervangen, nu is dit echter fout gegaan, verkeerde kabel volgorde. Hij is naar de kwikfit gereden(800 mtr met verkeerde kabel volgorde, auto klapte veel), hier hebben ze de auto nagekeken en de kabels goed gezet. Ze kwamen er daar bij van dat de uitlaat van voor tot achter kapot is en dat alles verstopt waardoor de auto moeilijk in toeren komt. Ik de auto met ambulance opgehaald, gestart, idd motor komt slecht of moeilijk op toeren en word snel warm. dus ik denk kat gebroken verstopt dus uitlaat gecontroleerd/ nagekeken allemaal goed. Ontsteking afgesteld, stond iets verkeerd. Bobine was kapot is vervangen Gecontroleerd 1e cilinder ten opzichte van de rotor Vervangen bougies rotor en verdeler Motorisch loopt hij rustiger maar komt nog steeds als een oude diesel opgang. Kop misschien een paar klappen gehad? Klep verbrand? Weet iemand nog meer dingen wat het kan zijn of wat logisch is? Het is een 97er Polo 6n 1.6. Mvg Patrick
__________________
Owner of Jetta MK2 (under construction) Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Niemand idee wat kan zijn?
__________________
Owner of Jetta MK2 (under construction) Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit. |