Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Derby, Polo MK 1,2 en 3
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-07-2011, 18:05
lucskevr6 lucskevr6 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 97
Default g40 START NIET !

Hallo,

Heb net een G40 blok in men golf 1 gehangen maar hij wil niet starten. Als ik het contact opzet dan gaat de watertemp meteen naar max en de brandstofpomp gaat niet draaien. Als ik ga meten aan de digifant meet ik maar 6V. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt !
Reply With Quote
  #2  
Old 09-07-2011, 15:31
Bas Oppelaar Bas Oppelaar is offline
Forum regular
 
Join Date: May 2011
Posts: 87
Default

Quote:
Originally Posted by lucskevr6
Hallo,

Heb net een G40 blok in men golf 1 gehangen maar hij wil niet starten. Als ik het contact opzet dan gaat de watertemp meteen naar max en de brandstofpomp gaat niet draaien. Als ik ga meten aan de digifant meet ik maar 6V. Iemand een idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt !

Misschien wel handig om te vertellen wat je precies gedaan hebt hoe je het hebt aangesloten etc etc , om zomaar te roepen dat je temp naar max gaat en de pomp niet draait is voor een hoop mensen gissen,temp meter van je oude motor overgezet of die van de g40 gebruikt ? kan me niet voorstellen dat dat 1:1 klopt , heb je er een schema bijgehouden bij het aansluiten van de kabelboom , alle massa's , plussen etc goed aangesloten ? met deze info kan ik heel weinig in ieder geval.....
Reply With Quote
  #3  
Old 10-07-2011, 09:08
lucskevr6 lucskevr6 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 97
Default

Hoi,

Heb idd het elec. schema gevolgd en naar mijn mening volledig juist aangekoppeld. 1 op 1 past dit idd niet, en de temperatuurmeting zal ik moeten nakijken of deze van de golf of het polo blok komt. Verder is alles aangesloten volgens de vraagbaak van de polo, gemixt met die van de golf. Meet slechts 6V naar de brandstofpomp en 6V naar de verdeelkap. We blijven zoeken.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum