![]() |
|
||||
|
||||
![]() allereerst , ja ik weet dat deze voor golf 1 is gemaakt
![]() maar heb al een paar jetta's gezien met een bbs voorbumper en vond dit zeer netjes dus wou dit ook eens proberen maar de bbs bumper komt niet hoog genoeg :s de orginele bumper hangt in de voorschermen in de bevestigingen zoals het hoort en de bbs bumper hangt ook zo hoog als het kan zoals je ziet op de foto's en toch zit ik nog met zo'n opening ![]() iemand een idee ? grtz jelle ![]() ![]() ![]()
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelleke vda : 22-11-2010 at 20:16. |
|
||||
|
||||
![]() Bij de mk2 is er verschil in bumperdikte tussen de Golf en Jetta. Misschien is dat bij de mk1 ook zo, en moet je het met een Golf bumper monteren... is maar een idee.
![]()
|
||||
|
||||
![]() zoals je ziet is bij mij de nummerplaathouder en bumper 1 geheel , en bij de andere jetta's met deze bbs bumper hebben zo ook hun orginele bumper , en denk niet dat de golf bumper zoveel dikker is hoor
maar alvast bedankt voor idee ![]()
|
|||
|
|||
![]() Van spadbordrand tot voorfront bij de golf kleiner?
Denk dat je dan het eea moet aanpassen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jep,zo te zien wel.... het opstaande hoekje bij de wielkastrand hoort op dezelfde hoogte te zitten als je bumperbovenkant.
|
||||
|
||||
![]() blijft hij niet hangen achter het jetta "spoilertje' wat aan het front zit?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope daar zit nog wel enige afstand tussen. miss dan toch zoals hier boven vermeld andere voorschermen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk wel om je knipperlichten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ga geen spatborden steken van een golf hoor ![]() ![]()