![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb nog vanalles liggen voor een scirocco 1
zoals: deuren, motorkappen, lichten, daschboards, deurpanelen, papieren voor een 1600 benziene van 76, extra chassis met papieren met werk aan, kabelboom 1600, 1800 gti ezv ezv Vraag maar raak dan maak ik wat foto's enzo grtz |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
soms nog zetels? komplete interieus, bumpers?...
|
||||
|
||||
![]() Moeten prijzen bij.
|
|||
|
|||
![]() Onthoud dat prijzen altijd bespreekbaar zij he...
![]() Ziehier al enkele dingetjes: Dashboard 1 100euro [IMG] ![]() [/IMG] Dashboard 2 100euro [IMG] ![]() [/IMG] 2deuren blauw 100 euro zeer goede staat [IMG] ![]() [/IMG] Achterklep 100 euro ik heb er zo twee een blauwe en een in grondverf zoals op deze foto. [IMG] ![]() [/IMG] Motorkap blauw ik heb er ook twee, een blauwe en een rode deze keer ![]() [IMG] ![]() [/IMG] Hier nog twee deuren in grondverf deze zijn in perfecte staat! 150 euro [IMG] ![]() [/IMG] ![]() Iemand zetels gevraagd? heb er nog twee in zwart semilileer met grijs zwarte stof ingewerkt en voor 150 euro loop je weg met twee zetels ![]() [IMG] ![]() [/IMG] Complete interieurs heb ik niet. ik heb enkel nog twee setjes deurpanelen die twee stoelen een gti middenconsole, deurgrepen, armsteunen een schuifdakraam en de rest weet ik niet meer maar dat volgt nog. Last edited by the jedi : 25-11-2010 at 17:05. |
|
|||
|
|||
![]() hoe komt het dat mijn foto's niet werken?
|
|
||||
|
||||
![]() Je hebt gelinked naar foto's op je eigen PC, maar daar hebben wij geen toegang toe. je zult de foto's dus moeten uploaden anar een website of anar het Volksforum album. Dan kun je linken naar het webadres.
|
|||
|
|||
![]() zozo
ok dank u! En dan waren er foto's ![]() Morgen maak ik nog wat foto's Last edited by the jedi : 25-11-2010 at 17:06. |