![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bij deze zet ik een setje 15'' velgen te koop.
Ze verkeren in nieuw staat. Velgen zijn bij mij op het werk opnieuw gespoten (met auto lak dus glimt mooi) Daarna zijn de banden erop gelegd en zijn de velgen gebalanceerd + 4 nieuwe rubberen ventielen. Na het spuiten en monteren van de banden geen meter meer mee gereden. De maten van de velgen zijn: Steek 4x100 ET 35 7J 15'' Met 165-50-15 banden erop in goeie staat. 2 maal het merk Bridgestone Portenza 2 maal het mark Nankang Super Sport. Banden staan er mooi getrokken op en kunnen nog wel een tijdje mee. Er zitten naaf kapjes in van Borbet waarvan er 1 niet zo netjes meer is maar deze zijn nieuw en los te koop bij Cultwheels. Vraagprijs van de velgen is 180 euro. Leuke velgen om mee in de winter te rijden of voor een Daily ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoeveel mm zit er nog op de banden?!
|
|||
|
|||
![]() Ik heb het niet gemeten dus helemaal precies kan ik het niet zeggen maar 4mm zeker wel.
Laat ik het zo zeggen je kunt er zeker nog wel een tijdje mee rijden. Het zijn geen kale jongens wat er op liggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb helaas geen intresse maar:
Zou je voor mij een foto van de bovenkant willen maken, heb dezelfde velgmaten en wil kijken hoe de banden erop staan |
|
|||
|
|||
![]() Voor 180€ kan je er zo lang na kijken als je wilt
![]()
|
|||
|
|||
![]() Upke prijs is vraagprijs bieden mag via pb
|