![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoi ik ben een g60 motor van een Corrado in een Golf 1 aan het bouwen.
![]() Heb de rest goed aangesloten dit heb ik 10 gecontroleerd. Heb vanavond de de groen/witte kabel van de onsteking die naar de hallgever gaat aan masse getikt dan vonkt hij wel ![]() Weet misschien iemand een oplossing of een link waar ik weer verder kan kijken of zoeken? |
|
|||
|
|||
![]() Is de digifant computer wel goed?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja daar twijfel ik ook nu aan maar heb er alles uit een lopende auto uitgehaald en net weg gelegt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoe heb je dat eigenlijk met de bedrading van de motor gedaan?
Kabelboom van de G60 op de originele kabelboom aangesloten? Krijgt de digifant computer spanning? |
|
|||
|
|||
![]() ik heb het schema wat internet stond digifant aansluiten op golf 1 kabelboom. Alles werkt dan ook alleen de puls van de hallgever naar de computer iets doet hij er niet mee. Als ik dan de groen/witte van de halgever aan massa tik bromt de brandstof pomp en vonkt hij ook.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Staat er wel spanning op de injectoren als de sleutel op contact staat? |
|
|||
|
|||
![]() ja deze krijgt spanning van de dezelfde kabel als die van de brandstof pomp.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja...oke, maar heb je dat ook gemeten. |
|
|||
|
|||
![]() Ja en dit is ook goed rest werkt ook allemaal. Nu heb ik weer alles doorgemeten en met roger aan de telefoon (een g60 maf) Hij met een schema zeggen over de tel hoe en wat. Kwamen samen tot de ontdekking dat bij starten de stroom van de zwart/gele draad weg viel en dus de computer geen stroom meer had. Dus even meten op de zekering kast waar wel spanning blijft en broem hij loopt.
|
|
||||
|
||||
![]() Foto's en filmpjes!!!!!!
![]() ![]() ![]() |